Aktsam

Alla recensioner om Aktsam

Skriv din egen recension

Akta dig för Aktsam

1  11-01-2008

Fördelar:
billig

Nackdelar:
betalar inte vid skada, omotiverade otrevliga medarbetare

Rekommenderas: Nej

iiiii

Medlem sedan:01-01-1970

Den här recensionen har betygsatts av 9 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar

Jag valde Aktsam för att de var billigast och villkoren lät bra.

När jag hade en skada vägrade de betala med helt löjliga argument. Tjejen lät nedlåtande och jag kände mig som en förbrytare. Hon lyssnade inte färdig utan avbröt mig. Bara vägrade ta sig an problemet.

Jag blev så chockad att jag sa att jag skulle säga upp försäkringen med omedelbar verkan, det är ju ingen mening med en försäkring som inte hjälper en. Hon kopplade mig med en gång vidare i telefonkö till kundservicen för uppsägning. Hon hade aldrig informerad mig om att jag kan kräva att ärendet omprövas.

Efter några minuter i telefonkön fick jag förkläre flera gånger för killen vad det gällde, han verkade göra något vid sidan av och inte lyssna heller. Till slut avslutade han försäkringen med omedelbar verkan.

Hela samtal tog ca 5 min, varav hälften i telefonkö, de verkar inte vara särskilt interesserade av att behålla sina kunder... Och detta efter några års medlemskap, vid första skada...

daha6439

daha6439

14-01-2008 15:06

Tack för varningen. Det är tack vare sådana här recensioner som Ciao är värdefullt.

Den här recensionen av Aktsam har fått betyget:

1. LitenIza
  2. Sindarin