Aktsam

publicerad 2008-01-11 | iiiii
Medlem sedan : -0001-11-30
Inget för mig
Fördelar billig
Nackdelar betalar inte vid skada, omotiverade otrevliga medarbetare
Personlig Service
Tjänster
Konkurrenskraft
Tillgänglighet

"Akta dig för Aktsam"

Jag valde Aktsam för att de var billigast och villkoren lät bra.

När jag hade en skada vägrade de betala med helt löjliga argument. Tjejen lät nedlåtande och jag kände mig som en förbrytare. Hon lyssnade inte färdig utan avbröt mig. Bara vägrade ta sig an problemet.

Jag blev så chockad att jag sa att jag skulle säga upp försäkringen med omedelbar verkan, det är ju ingen mening med en försäkring som inte hjälper en. Hon kopplade mig med en gång vidare i telefonkö till kundservicen för uppsägning. Hon hade aldrig informerad mig om att jag kan kräva att ärendet omprövas.

Efter några minuter i telefonkön fick jag förkläre flera gånger för killen vad det gällde, han verkade göra något vid sidan av och inte lyssna heller. Till slut avslutade han försäkringen med omedelbar verkan.

Hela samtal tog ca 5 min, varav hälften i telefonkö, de verkar inte vara särskilt interesserade av att behålla sina kunder... Och detta efter några års medlemskap, vid första skada...

Den här inlägget har blivit läst 9045 gånger och utvärderats till

• daha6439 publicerad 2008-01-14
    Tack för varningen. Det är tack vare sådana här recensioner som Ciao är värdefullt.

Produktinformation : Aktsam

Aktsam - Hemsida: www.aktsam.se