Aktsam

Alla recensioner om Aktsam

Skriv din egen recension

För dig som är ung flera 1000-lappar billigare

4  20-05-2008

Fördelar:
billigt

Nackdelar:
ännu ej upptäckt några

sasselisass

Om mig: Haj! Skånetös som gärna skriver om upplevelser, musik hört upplevt live eller hört på hederlig gamm...

Medlem sedan:23-11-2005

Den här recensionen har betygsatts av 10 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget användbar

Efter att ha läst andra recensioner om detta bolag blev jag lite betänksam. Jag har detta försäkringsbolag för bilen och har ännu inte haft några problem. Problem med att teckna försäkringen förstår jag inte hur man kan få när man själv tecknar den via deras hemsida. Du kryssar i allt som gäller dig och får direkt svart på vitt vad det kommer att kosta dig. Detta tycker jag är väldigt bra och man slipper bli stressad av en telefonförsäljare som bara rabblar fakta som på band. Du hade tid att läsa och sätta dig in i vad som gällde. Jag valde dessa så gott som enbart pga deras låga pris. Visst i många fall får man vad man betalar för. Samtidigt är det så att som ung bilist får man en väldigt (löjligt hög!) premie på många andra försäkringsbolag. Jag vet att unga krockar mer osv osv men snälla ni, man ska väl inte behöva sälja bilen för att man inte har råd med försäkringen. Det är dyrt även med aktsam men i alla fall lite mer rimligt.

Din premie beror helt och hållet på ålder, vilken, bil, skadefria år osv osv så något pris är det ingen mening med att jag uppger. Jag kan däremot säga att det för mig var flera 1000-lappar billigare jämfört med andra bolag. Jag har svårt att tro att om olyckan skulle vara framme, att jag skulle få ut så väldigt mycket mer av något annat försäkringsbolag för min 10 år gamla bil.

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Läs mer om den här produkten
Aktsam - recension av iiiii Akta dig för Aktsam
Aktsam - recension av recensent1 Akta er väldigt noga för aktsam
  användbar
Aktsam - recension av syran Aktsam
  användbar
Den här recensionen av Aktsam har fått betyget:

1. emlu
  2. pysen73