Apple iPhone 4 16GB

Apple iPhone 4 16GB

Smartphone, Mobiltelefon - iOS - 3G - Bluetooth, Wi-Fi - Bildskärm: 3.5 tum - 137 g

Recension av "Apple iPhone 4 16GB"

publicerad 2017-08-18 | garrebarre123
Medlem sedan : 2017-08-18
Ok
Fördelar Många skal, ganska smidig, funkar bra för ett barn att ha som första telefon!
Nackdelar Den kan man bara ladda med iphone 4 laddare, inte så många appar som är nya och uppdaterade.
inte betygsatt
Design
Funktioner
Batteritid

"Varför ska man ha denna?"

Jag tycker att iphone 4 är okej. Den funkar bra för lite äldre barn som ska få sin första telefon, eller som en liten jobbtelefon. Det finns många skal till den och den är väldigt smidig att ha. Den har ganska bra tid på sitt batteri och den är ganska tålig. Jag har tappad min som jag hade förut flera gånger med skärmen neråt och inget hände. Den är väldigt väldigt smidig att ha som en liten extra telefon.
Jag gav mitt barn denna telefon som hennes första. Men det som är dåligt med iphone 4 är att den är lite äldre, som gör att den blir lite segare efter ett år eller så. Men dom är inte så dyra heller.
Jag skulle säga att den är helt okej!

Den här inlägget har blivit läst 3 gånger och utvärderats till
inte betygsatt

Produktinformation : Apple iPhone 4 16GB

Produktbeskrivning: Apple iPhone 4 - svart - 3G 16 GB - GSM - smartphone, Apple iPhone 4 - vit - 3G 16 GB - GSM - smartphone, Apple iPhone 4 - 3G 16 GB - GSM - smartphone

Typ av produkt: Smartphone

Vikt: 137 g

Färg: Svart, Vit

Teknik: WCDMA (UMTS) / GSM

Band: WCDMA (UMTS) / GSM 850/900/1800/1900

Inbyggda komponenter: Digitalkamera, Andrakamera, digital spelare, GPS-mottagare, Wi-Fi-hotspot, Bluetooth-hotspot, röstinspelare

Upplösning för bakre kamera: 5 Megapixel

Trådlöst gränssnitt: Bluetooth, Wi-Fi

Bildskärm: LCD-display - färg - 3.5" - Retina Display, LCD-display - färg - 3.5" - 326 ppi - Retina Display

Ingångsanordning(ar): Pekskärm (multi-touch)

Operativsystem: iOS 4, iOS

IMS (Instant Messaging Services): Skype

Digitala standarder för uppspelning: WAV, AAC, AIFF, Audible, MP3, Apple Lossless, HE-AAC , M-JPEG, MPEG-4, H.264

Taltid: Upp till 840 minuter

Passningstid: Upp till 300 timmar

Lokalisering: Sverige, Danmark, Norge, Storbritannien, Schweiz

Mobil / Typ: Mobiltelefon

Sociala nätverk och bloggar som stöds: Ja

Allmänt

MPN: CCSIPHONE416GBBLK-SE, MC603B/A, MC603KS/A, CCSIPHONE416GBWHT-SE, CCSIPHONE416GBBLK, CCSIPHONE416GBWHT, MC603KN/A, MC603, MC604KS/A, MC604, MC604KN/A, MC604B/A, MC603ZP/A, MC603FD/A

Typ av produkt: Smartphone

Vikt: 137 g

Färg: Svart, Vit

Material: Rostfritt stål, glas

Lokalisering: Sverige, Danmark, Norge, Storbritannien, Schweiz

Frånsägelse av ansvar gällande bildfärg: Produkten på bilden som visas kan ha en annan färg

Mobil

Teknik: WCDMA (UMTS) / GSM

Band: WCDMA (UMTS) / GSM 850/900/1800/1900

Generationen mobilt bredband: 3G

Serviceleverantör: Inte specificerad

Operativsystem: iOS 4, iOS

Tillämpningsprogram: Mail, FaceTime, Safari, Photos, iPod, Game Center, Sök min iPhone, Aktier

Ingångsanordning(ar): Multi-touch

Messaging och Internet

CMS (Cellular Messaging Services): MMS, SMS

IMS (Instant Messaging Services): Skype

E-postprotokoll som stöds: POP3, IMAP4

Messaging och datafunktioner: Stöd för PDF, stöd för Microsoft Word, stöd för Microsoft Excel

Nedladdningsbart innehåll: Ljudfiler, videofiler, spel, iTunes musiksamling, iBooks

Mobiltelefonitjänster: Videosamtal, YouTube, App Store, iTunes Store

Sociala nätverk och bloggar som stöds: Ja

Kommunikationer

Dataöverföring: GPRS, EDGE, HSDPA, HSUPA

Trådlöst gränssnitt: Bluetooth 2.1 EDR, IEEE 802.11b/g/n

Kommunikationsfunktioner: Mobil e-postenhet, Internetläsare

Telefonfunktioner

Telefonfunktioner: Högtalartelefon, röststyrning, samtalstimer, konferenssamtal, röststyrd uppringning, vibrerande larm

Polyfonisk ringsignal: Ja

Sensorer: Accelerometer, miljöljussensor, närhetssensor, treaxlad gyrosensor

Ytterligare funktioner: Integrerad digital kompass, videoredigerare, multitasking, Ansiktstid, justerbar volymgräns, Nike + iPod-support, AirPlay trådlös strömning, AirPrint trådlös utskrift

Organizer

Administration av personuppgifter: Kalender, synkronisering med persondator, kalkylator, påminnelse, larmklocka

Mediespelare

Digitala ljudstandarder som stöds: WAV, AAC, AIFF, Audible, MP3, Apple Lossless, HE-AAC

Digitala videostandarder som stöds: M-JPEG, MPEG-4, H.264

Digitalkamera

Upplösning för bakre kamera: 5 Megapixel

Fokusjustering: Automatisk

Kameraljuskälla: LED-lampa

Upplösning för videospelare: 1280 x 720 (720p), 640 x 480 (VGA)

Egenskaper: Videoinspelning, Geo-märkning

Teknik: Retina Display

Diagonal storlek: 3.5"

Bildskärmsupplösning: 960 x 640 pixlar

Flerspråkig meny: Ja

Språk på displayen: Danska, hebreiska, ungerska, Tjeckiska, kroatiska, indonesiska, thailändska, slovakiska, kinesiska (traditionell), kinesiska (förenklad), vietnamesiska, ukrainska, engelska, tyska, franska, italienska, norska, portugisiska, polska, finska, svenska, ryska, spanska, holländska, grekiska, turkiska, arabiska, rumänska, katalanska, japanska, koreanska, Malayiska

Funktioner: Represistent glas, Retina-display (326 ppi)

Pixeltäthet: 326 ppi

Anslutningar

Anslutningstyp: Utgång för headset - minihörlurskontakt 3,5 mm ¦ Dockningskontakt - 30-stifts dockningskontakt

Batteri

Teknik: Litiumjon

Runtime-detaljer: Tala ( GSM ) - upp till 840 min ¦ Vänteläge - upp till 300 timmar ¦ Aktiv onlineanvändning ( WCDMA ) - upp till 6 timmar ¦ Aktiv onlineanvändning ( Wi-Fi ) - upp till 10 timmar ¦ Uppspelning ( video ) - upp till 10 timmar ¦ Uppspelning ( ljud ) - upp till 40 timmar

Diverse

Standarder som följs: HAC(Hearing Aid Compatible)

Inkluderade tillbehör: Stereoheadset med fjärrkontroll, USB--kabel, strömadapter

Miljöparametrar

Min temperatur vid drift: 0 °C

Max temperatur vid drift: 35 °C

Luftfuktighet vid drift: 5 - 95%, 5 - 95% (non-condensing)

Publicerad på Ciao sedan: 28/07/2010