Apple iPod mini 4 GB

Recension av

Apple iPod mini 4 GB

Sammanvägt betyg (3): Användarnas sammanvägda betyg Apple iPod mini 4 GB

Prisvärd om du har tålamod!

3  06-05-2009

Fördelar:
snygg design, lätthanterelig, lagom minne

Nackdelar:
hackar upp sig, batteriladdning genom dator

Rekommenderas: Nej

deniseee

Medlem sedan:29-04-2009

Den här recensionen har betygsatts av 6 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget användbar

Jag köpte en ipod mini för ca 3 år sedan och var som såld. Den är mycket vacker att se på, alla ipods har en väldigt genomtänkt, elegant och stilren design.
4 gb minne var på den tiden väldigt mycket och jag tycker än idag att det räcker väldigt långt. Man behöver inte fler låtar att lyssna på för stunden.

Ett stort plus är att man dessutom kan spela spel på ipoden, musikquiz för att ta ett exempel. Där spelas korta musiksnuttar upp från den musiken du har inlaggd i din ipod samtidigt som du får ett visst antal förslag på vilken låt det kan vara och så gäller det såklart att gissa så snabbt som möjligt.

Den största nackdelen med min ipod (jag vet även fler som har råkat ut för samma sak) är att den hakar upp sig.
Det hände vid ett flertal tillfällen och eftersom att det inte finns något uttagbart batteri så får man vänta på att den ska ladda ur innan den fungerar igen.
Detta fick mig att tröttna och sluta använda den.
Har man tålamod att orka med detta så är det annars en väldigt bra produkt. Och prisvärd, kostar säkert inte mycket idag.

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Läs mer om den här produkten
Apple iPod mini 4 GB - recension av lejontiger Behöver man mindre?
  användbar
Apple iPod mini 4 GB - recension av Nelayah iPod Mini