Bankkort (Maestro) - Swedbank

Bankkort (Maestro) - Swedbank

Swedbank - Hemsida: www.swebank.se

Recension av "Bankkort (Maestro) - Swedbank"

publicerad 2007-07-11 | goldog
Medlem sedan : 2006-07-12
Fördelar Smidigt och billigt
Nackdelar Dålig kvalitet på själva kortet ?
användbar
Personlig Service
Tjänster
Konkurrenskraft
Tillgänglighet

"Smidigt bankkort"

Här är kortet du vill ha om du inte åker utomlands särskilt ofta och inte behöver nån "kredit".

Har själv nöjt mig med ett meastro från swedbank (fd föreningssparbanken) i 8 år nu och det har fungerat bra.

Funkar i alla bankomater och minutenapparater jag varit i kontakt med, funkar även i dom flesta automaterna utomlands,
det negativa utomlands är väll att det inte funkar som ett betalkort i butiker och på restauranger, så är man ofta ute och reser så är det antagligen smidigare med visa eller mastercard istället för o slippa bära runt kontanter.

Nu har swedbank också börjat med personliga motiv på sina kort, vilket jag hakade på direkt, beställde ett kort för 100kr med ett motiv av min bil, hur smidigt som helst, gick bara in på hemsidan och laddade upp kortet jag ville ha, zoomade och passade in och beställde, 5 dagar senare hade jag kortet hemma!

Den här inlägget har blivit läst 2888 gånger och utvärderats till
användbar

• Tjatlass publicerad 2007-07-12
    Använde också funktionen kort på kort och det blev jättebra, detta var till min flickvän så nu har vi våra två små söta döttrar på hennes kort.

Produktinformation : Bankkort (Maestro) - Swedbank

Swedbank - Hemsida: www.swebank.se