Bankkort (VISA) - SEB

Bankkort (VISA) - SEB

SEB - Hemsida: www.seb.se

Recension av "Bankkort (VISA) - SEB"

publicerad 2011-11-04 | universum777
Medlem sedan : 2010-09-12
Om ni betygsätter mig så betygsätter jag er! Men betygsätt då min senaste recension, så jag inte behöver leta efter ert betyg!
Fördelar Man kan ta ut pengar ur automater, man kan betala i affärer och man kan betala på internet .
Nackdelar Inga
Personlig Service
Tjänster
Konkurrenskraft
Tillgänglighet

"Visa Bankkort SE-Banken"

Visa bankkort SE-banken använder vi.

UTTAGNINGAR OCH BETALNINGAR

Det kan man ta ut pengar i alla bankomater, betala i butiker med och betala på internet. Jag tycker att det mycket andvändbart. Jag tycker att det är mycket praktiskt om man ska spela på Svenska Spel eller handlar från CDOM. Egentligen är jag ganska rädd att ge ut mitt kortnummer på Internet, men de här två som jag nämnde tror jag på. Jag har betalt många gånger till dessa och allt har fungerat.

Vi betalar för den samr internetkontoret på datan 25:-/månaden. Det kallas för "Enkla vardagen", som dras av varje månad från mitt konto av SE-banken.

Jag har alltid haft SE-banken, sedan jag började att arbeta. Om man råkar tappa bort det, så är det bara att spärra det så fort som möjligt. Om några dagar får man ett nytt och sedan dagen efter eller två dagar efter får man koden.

De skickar ju aldrig kortet och koden tillsammans, för då kan de komma i fel händer och mitt konto blir rensat!

Den här inlägget har blivit läst 1204 gånger och utvärderats till

• kuligheter publicerad 2011-11-07
    Väldigt användbart kort, man får en extra reseförsäkring med :-) när man betalar resor med kortet. :-)
  • EmmiA publicerad 2011-11-07
    bra :)!