Braun Vitality Precision Clean D12.013

Braun Vitality Precision Clean D12.013

Eltandborste

Recension av "Braun Vitality Precision Clean D12.013"

publicerad 2017-01-11 | Chanel98
Medlem sedan : 2017-01-10
Hej! Heter Oliwia och är 18 år! Som började på ciao och är nybörjare! Min profilbild kommer upp snart :D
Fördelar Fräschare, skön känsla
Nackdelar inga
inte betygsatt
Effekt

"Eltandborste"

Använde en vanlig tandborste men orkade inte hålla på att ta reda på hur länge jag har borstat mina tänder så jag bestämde mig för att köpa en el tandborsten från Oral-B Vitality precision clean för ca 6 månader sedan, och jag betalade då ca 200kr under en rea, vanligt pris kostar de ungefär 400-600 om du får "tandhuvud" med. Jag hade inga höga förväntningar eftersom det va en ganska billig modell.
När jag använde den senare den kvällen så blev jag riktigt glad med en skön känsla i munnen. Tänderna kändes faktiskt polerade och jag hade kommit åt att borsta längst in i munnen på ett väldigt bra sätt. Det finns många olika borstar som har olika funktioner och man kan oftast hitta dem till ett bra pris. Ett annat plus är att den vibrerar tre gånger när det gått 2 minuter, så att fuska gör jag aldrig längre.
Det som jag kan sakna är att den inte har några pulserande rörelser utan den har bara oscillerade, 7600 per minut, och det räcker gott o väl.
Oral B Vitality Precision Clean är helt klart värt de oavsett om den är dyr eller inte. Alla behöver tandborste och det är något du använder hela tiden. Det är värt att slösa bort de 600 kr och få dina tänder fräschare.

Den här inlägget har blivit läst 86 gånger och utvärderats till
inte betygsatt