Calvin Klein - Eternity Moment Eau De Parfum Spray

Calvin Klein - Eternity Moment Eau De Parfum Spray

Dam

Recension av "Calvin Klein - Eternity Moment Eau De Parfum Spray"

publicerad 2017-01-11 | Chanel98
Medlem sedan : 2017-01-10
Hej! Heter Oliwia och är 18 år! Som började på ciao och är nybörjare! Min profilbild kommer upp snart :D
Fördelar Luktar super gott
Nackdelar dyr
inte betygsatt
Lyxkänsla
Kvalitet
Flaskans design

"Calvin Klein parfym"

Detta är en parfym från Calvin Klein. Doftnoterna går i väldigt mjuka toner och parfymen är därför väldigt kvinnlig och sensuell.

Doft:

Toppnoterna går i dofterna av lychee,guava,rosa pion och granatäpple. Sedan går det över till dofter av passionsblomma,mysk och vattenlilja, och sedan avslutas doften av rosenträ.
Så enligt mig är detta är väldigt kvinnlig och mjuk parfym. Doften är inte stark så den är bra för dom som inte vill ha en stark och "in your face" parfym. Den här är lite mer försiktig och sensuell i doften. Så jag gillar den här, jag tycker den är helt ok.
Vissa är rädda för att den ska lukta lite åt "gammal tant" hållet men det tycker inte jag att den gör. Den luktar kvinnligt,blommigt och mysigt helt enkelt.

Pris:

Även detta är en väldigt dyr parfym. Priset för denna ligger på 480kr/st. Så det är inte en parfym jag skulle köpa själv. Det är ändå nästan 500kr och det tycker jag är på tok för mycket för en parfym.
Vissas hemsidor har sänkt pris, som tex www.shopping4net.se. De säljer parfymen för 325kr istället för 480. Men jag tycker ändå att det är för mycket pengar, men det beror ju på att det är jus Calvin Klein.

Min åsikt:

Jag har inget större att klaga på förutom det höga priset. Pga det så skulle jag aldrig gå ut o köpa den här parfymen själv. Men hade den varit billigare så kanske.
Den luktar ändå helt ok så själva parfymen är det inte fel på. Jag tycker även att flaska är väldigt fin och som jag sagt innan: väldigt kvinnlig. Så flaskan och doften får ett plus av mig medans priset får ett stort minus.
Men om du har funderat på denna så tycker jag absolut att du ska ge den en chans.
Huvudsaken är ju ändå att den ska lukta gott så om du verkligen gillar den så kan det ju vara värt att köpa den.
Så jag skulle nog ändå rekomendera den till alla de som är beredda att lägga den summan pengar på en parfym. För över lag är den faktiskt helt ok och känns relativt lyxig.

Den här inlägget har blivit läst 107 gånger och utvärderats till
inte betygsatt

erbjudanden "Calvin Klein - Eternity Moment Eau De Parfum Spray"

Produktinformation : Calvin Klein - Eternity Moment Eau De Parfum Spray

Dam