Recension av

Sammanvägt betyg (1): Användarnas sammanvägda betyg Canyon CNR-HS7

Canyon CNR Stereohedset med flexibel mikrofon

4  26-01-2012

Fördelar:
bra ljud och sköna att ha på sig

Nackdelar:
inga

Design

Kvalitet

Funktioner

zwampe

Om mig: Hej! Välkommen till mig:) Kul att ni betygsätter mina recensioner jag gör detsamma med era. Har ja...

Medlem sedan:13-09-2010

Den här recensionen har betygsatts av 11 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar

Märke: Canyon

Produkt: Stereohedset med mikrofon

Pris: 300:-

Om hedsetet:

Det här hedsetet med flexibel mikrofon köpte jag till min dotter för länge sedan så har inte kvar några papper på det. Men det är stereohedset och mikrofonen är flexivel och kan ställas in efter eget önskemål eller vridas undan om man inte vill använda den.
Jag köpte dessa för att hon ville ha det till att prata med sina vänner på MSN och skype.
Dom sitter och tjattrar med varandra och har samtidigt på webkameror.
Det är mjuka öronkuddar och ställbart så att det passar just ditt huvud. Det väger inte mycket alls och är mest svart med lite silver detaljer. Det är riktigt bra ljud i dessa hörlurar.

Vad kan man använda dessa till:

Jo Msn, icq och skype t e x . Dottern har det till Msn och skype då tillsammans med en webkamera så dom kan se varandra och prata samtidigt. Jätte smidigt ju slipper sitta och skriva en massa utan pratar bara rakt ut.

Sammanfattning:

Dessa hörlurar med mikrofon köpte jag för jättelängesen till min dotter så har inte så mycket information kvar om dom tyvärr. Men ljudet i lurarna och ljudet i mikrofonen är riktigt bra jag kan höra hur det skrattas och pratas och det är ett bra sätt att hålla kontakten på med vänner och bekanta. Dom är lätta och man ställer in dom efter sitt huvud. Mikrofonen kan du flytta på så att du får den så som du vill ha den. Dom är snyggt svarta med silverdetaljer och har mjuka sköna öronpuffar.
Dom var värda varenda krona och är välanvända men inte trasiga så kvaliten verkar vara riktigt bra. Vet inte om dom finns kvar att köpa längre men finns dom och ni ska ha ett headset så är dessa att rekommendera.
Bilder på Canyon CNR-HS7
Canyon CNR-HS7 8da5_1_big - Canyon CNR-HS7

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Den här recensionen av Canyon CNR-HS7 har fått betyget:

1. kuligheter