Ciba Vision Focus Dailies Kontaktlinser

Ciba Vision Focus Dailies Kontaktlinser

Recension av "Ciba Vision Focus Dailies Kontaktlinser"

publicerad 2009-12-24 | tyara
Medlem sedan : 2009-12-20
Fördelar lösningen för dig som är allergisk,
Nackdelar Kan bli något torr mot slutet av vissa dagar,
Kvalitet

"lösningen för dig som är allergisk,"

Du slipper den omständliga rengöringen av dina linser varje kväll, och varje morgon får du ett nytt, fräscht par! Focus DAILIES kontaktlinser är också den bästa lösningen för dig som är allergisk, eftersom endagslinser minskar risken för beläggningar av pollen och annat, är otroligt bekväma att använda, eftersom du bär nya linser varje dag, gjorda av ett unikt material som automatiskt fuktas vid kontakt med ögat.Jag tror komfort är en väldigt individuell fråga. Dessa linser passar mig väldigt bra. Jag kan i regel ha dem hela dagen och långt in på kvällen utan att jag alls känner av dem.
En bra och behändig lins. Enkel att få ur förpackningen och sätta i ögat.
Kan bli något torr mot slutet av vissa dagar, men måste säga att jag är mer än nöjd ändå. Kommer fortsätta att använda denna lins.

Den här inlägget har blivit läst 2370 gånger och utvärderats till

Produktinformation : Ciba Vision Focus Dailies Kontaktlinser

Focus Dailies är en endagslins från CIBA Vision. Den har ersatts av den nya modellen Focus Dailies All day comfort. Denna kräver ingen ny tillpassning, eftersom den har samma design. Det som är nytt är att den innehaller 5 ggr högre koncentration av det fuktande ämnet i linsen, vilket gör att komforten haller i sig hela dagen.Focus Dailies säljs även under namnen Freshcare Dailies, Synolens OneDay, Eyes4U och Blic Dag. Efter en dags användande ska linsen kastas och ersättas med en ny följande morgon.

Kategori: Endagslinser

Tillverkare: Ciba Vision