Jämför priser Ordna efter Pris
Clarins Skincare Hand & Nail Treatment Cream 100ml

Clarins Skincare Hand & Nail Treatment Cream 100ml

Clarins Skincare Hand & Nail Treatment Cream 100ml. Clarins hudvårds systeme ger ...

mer

249,00 kr parfym-klick.se Betygsätt nu

Fraktavgifter: 29,00 k...

Tillgänglighet: 3 Dagar

Besök butiken

parfym-klick.se

Clarins Kräm

4  11-01-2017

Fördelar:
väldig effektiv

Nackdelar:
inga

Chanel98

Om mig: Hej! Heter Oliwia och är 18 år! Som började på ciao och är nybörjare! Min profilbild kommer upp snar...

Medlem sedan:10-01-2017

Clarins produkterna är väldig bra med bra kvalité. Alla produkter är inte testade på djur!

Hankrämen kostar ungefär 200kr, och är värd pengarna.
Krämen innehåller 6,7 % plantextrakt, som ska verka vårdande och återfuktande för händer och nagelband. Jag känner en väsentlig (positiv) skillnad i mjukhet, men krämen absorberas långsamt och därför känner man sig ganska passiv där man precis applicerat den. Det är därför svårt att applicera under dagens lopp om man inte vill riskera fettfläckar exempelvis på kläder.
Krämen ska även motverka visuella tecken på åldrande, vilket jag tyvärr inte kan uttala mig om då åldern inte riktigt börjat ta ut sin rätt över mina händer. Att hudstrukturen förändras till det bättre har jag dock fått erfara. Ett stort plus för behaglig doft.

Förpackningen, som är på 100 ml, räcker längre än förväntat. Men den är ganska obehändig på grund av storleken och är inte alltid så lätt att få med sig i handväskan. Det här blir därför till en favorit på nattduksbordet. Att smörja in händerna vid sängdags och vakna upp med dem silkeslena är inte helt fel

Dela denna recension på

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Läs mer om den här produkten
Clarins - Hand & Nail Treatment Cream - recension av Kristaller Väl spenderade slantar
Clarins - Hand & Nail Treatment Cream - recension av hojfantast utmärkt handcreme
  användbar
Den här recensionen av Clarins - Hand & Nail Treatment Cream har ännu inte betygsatts.