Clarins - Radiance-Plus Golden Glow Body Lotion - bra!

5  19-12-2011

Fördelar:
fräsch och lite bättre än andra

Nackdelar:
lite väl dyr kanske

emmma88

Om mig: Im BACK!! Läser och betygsätter du mina så gör jag självklart detsamma med dina :)

Medlem sedan:09-11-2010

Den här recensionen har betygsatts av 7 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar

Om produkten

Denna lotion ger en återförnyad och lysande hud, den fuktar och förser huden med vitamin, den gör huden mjuk och solkysst lyster. En flaska innehåller 150 ml. Man applicerar denna lotion genom lätta, svepande rörelser med handflatan på helt torr hy. Tvätta händerna noga efter applicering. Det är bra att avvakta ett par minuter innan man klär på sig.

Ingredienser

Aqua (Water), IsononyllIsononanoate, Caprylic/Capric Triglyceride,lButylene Glycol, Cyclomethicone,lDihydroxyacetone, Cetearyleleven.se Alcohol,iGlycerin, Ceteareth-20, HydroxyethyllAcrylate/Sodium Acryloyldimethyl TaurateiCopolymer, Cetearyl Glucoside,lErythrulose,eleven.se Parfum (Fragrance),iSqualane, Polysorbate 60,lTocopheryl Acetate, Panthenol,lDisodium EDTA, RetinyliPalmitate, Helianthus Annuusi(Sunflower) Seed Oil,iSorbitan Isostearate, ImperatalCylindrica Rooteleven.se Extract,iCaprylyl Glycol, Carbomer,iSodium Citrate, ActinidiaiChinensis (Kiwi) FruitiExtract,eleven.se Calcium Gluconate,lZinc Gluconate, PotassiumlSulfate, Acrylate/C10-30 AlkyllAcrylate Crosspolymer, CitriclAcid, Phenoxyethanol, SorbiciAcid, BHT, CIl77019 (Mica), CIi77891 (Titaniumeleven.se Dioxide).

Pris

Denna kostar runt 300-400kr

Vad tycker jag om produkten?

Denna kräm tycker jag är helt okej, den gör att man ser lite lagom ljusbrun ut i ansiktet, inte sådär brun-utan-sol-orange som man kan bli av vissa brun-utan-sol-produkter. Det känns att detta är en dyr kräm när man smetar på den för den är dryg och känns lite lyxigare än vanliga BUS-produkter. Om man känner för att anväda sådana här produkter för att få lite mer färg i ansiktet så tycker jag man ska satsa på en lite dyrare kräm istället för de billiga som ändå bara ger en ojämt "solbränna" och man ser lätt fläckig och orange ut. Nej, denna kan jag rekommendera!

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Den här recensionen av Clarins - Radiance-Plus Golden Glow Body Lotion har fått betyget:

1. ingbac44
  2. froggo2
  3. universum777

Clarins - Delicious Self Tanning Cream Clarins - Delicious Self Tanning Cream
(+) Finaste färgen, enkelt att få jämn
(-) Lite dyr, finns inte med spf
1 recension
Köp nu för endast 339,00 kr
Clarins - Bronzing Powder Compact - 20 Golden Sun Clarins - Bronzing Powder Compact - 20 Golden Sun

Den här produkten har ännu inte recenserats. Betygsätt nu
Köp nu
Clarins - Bronzing Powder Compact - 30 Copper Sun Clarins - Bronzing Powder Compact - 30 Copper Sun

Den här produkten har ännu inte recenserats. Betygsätt nu
Köp nu