Clarins - Radiance-Plus Golden Glow Body Lotion

Clarins - Radiance-Plus Golden Glow Body Lotion

Recension av "Clarins - Radiance-Plus Golden Glow Body Lotion"

publicerad 2011-12-19 | emmma88
Medlem sedan : 2010-11-09
Im BACK!! Läser och betygsätter du mina så gör jag självklart detsamma med dina :)
Fördelar fräsch och lite bättre än andra
Nackdelar lite väl dyr kanske
Lyxkänsla
Kvalitet

"Clarins - Radiance-Plus Golden Glow Body Lotion - bra!"

Om produkten

Denna lotion ger en återförnyad och lysande hud, den fuktar och förser huden med vitamin, den gör huden mjuk och solkysst lyster. En flaska innehåller 150 ml. Man applicerar denna lotion genom lätta, svepande rörelser med handflatan på helt torr hy. Tvätta händerna noga efter applicering. Det är bra att avvakta ett par minuter innan man klär på sig.

Ingredienser

Aqua (Water), IsononyllIsononanoate, Caprylic/Capric Triglyceride,lButylene Glycol, Cyclomethicone,lDihydroxyacetone, Cetearyleleven.se Alcohol,iGlycerin, Ceteareth-20, HydroxyethyllAcrylate/Sodium Acryloyldimethyl TaurateiCopolymer, Cetearyl Glucoside,lErythrulose,eleven.se Parfum (Fragrance),iSqualane, Polysorbate 60,lTocopheryl Acetate, Panthenol,lDisodium EDTA, RetinyliPalmitate, Helianthus Annuusi(Sunflower) Seed Oil,iSorbitan Isostearate, ImperatalCylindrica Rooteleven.se Extract,iCaprylyl Glycol, Carbomer,iSodium Citrate, ActinidiaiChinensis (Kiwi) FruitiExtract,eleven.se Calcium Gluconate,lZinc Gluconate, PotassiumlSulfate, Acrylate/C10-30 AlkyllAcrylate Crosspolymer, CitriclAcid, Phenoxyethanol, SorbiciAcid, BHT, CIl77019 (Mica), CIi77891 (Titaniumeleven.se Dioxide).

Pris

Denna kostar runt 300-400kr

Vad tycker jag om produkten?

Denna kräm tycker jag är helt okej, den gör att man ser lite lagom ljusbrun ut i ansiktet, inte sådär brun-utan-sol-orange som man kan bli av vissa brun-utan-sol-produkter. Det känns att detta är en dyr kräm när man smetar på den för den är dryg och känns lite lyxigare än vanliga BUS-produkter. Om man känner för att anväda sådana här produkter för att få lite mer färg i ansiktet så tycker jag man ska satsa på en lite dyrare kräm istället för de billiga som ändå bara ger en ojämt "solbränna" och man ser lätt fläckig och orange ut. Nej, denna kan jag rekommendera!

Den här inlägget har blivit läst 499 gånger och utvärderats till

Produktinformation : Clarins - Radiance-Plus Golden Glow Body Lotion