Clinique - All About Eyes

Clinique - All About Eyes

Ögonkräm - Dam

Recension av "Clinique - All About Eyes"

publicerad 2017-01-11 | Chanel98
Medlem sedan : 2017-01-10
Hej! Heter Oliwia och är 18 år! Som började på ciao och är nybörjare! Min profilbild kommer upp snart :D
Ok
Fördelar mindre torrt
Nackdelar håller inte vad den lovar
inte betygsatt
Lyxkänsla
Kvalitet

"Clinique - All about eyes"

Den här cremen har vunnit flera olika priser inom skönhet. Så jag var bara tvungen att se om den här cremen verkligen var så bra som den lovade. Jag köpte den på Åhlens för 300 kronor, burken är endast på 15 ml. Så den var verkligen dyr.
Krämen ska återfukta och reducera fina linjer som kan uppstå med tiden. Den ska även ta bort mörka ringar under ögonen och minska svullna ögon. Dessutom ska den hjälpa till att hålla makeupen på plats. En riktig drömcreme med andra ord!
Konstistensen på cremen är i form av en lätt geleaktig creme. Den går lätt att applicera vid ögonen och är väldigt dryg så man behöver inte använda så mycket creme. Tur det eftersom den var så dyr.
Nu har det gått över två månader och jag känner inte någon märkbar skillnad runt ögonen. Kanske att det är mindre torrt än vad det brukar vara men allt det där andra som den utlovade kan jag inte se. Kan därför känna att den här cremen inte direkt håller vad den lovar. Känns mer som att jag betalat för en snygg och lyxig glasburk. Inget mer än så. Kan tyvärr inte rekommendera den här produkten till någon för jag vet att det finns billigare versioner från andra märken som håller lite mer vad dem lovar än denna.

Den här inlägget har blivit läst 107 gånger och utvärderats till
inte betygsatt

erbjudanden "Clinique - All About Eyes"

Produktinformation : Clinique - All About Eyes

Ögonkräm - Dam