Jämför priser Ordna efter Pris

Fraktavgifter: 29,00 k...

Tillgänglighet: 3 Dagar

Besök butiken

parfym-klick.se

Clinique - All About Eyes 15 ml.

Clinique - All About Eyes 15 ml.

...

349,00 kr Spelbutiken.se 4 Betyg

Fraktavgifter: 0,00 k...

Tillgänglighet: Okänt, se butik

Besök butiken

Spelbutiken.se

Clinique - All about eyes

2  11-01-2017

Fördelar:
mindre torrt

Nackdelar:
håller inte vad den lovar

Chanel98

Om mig: Hej! Heter Oliwia och är 18 år! Som började på ciao och är nybörjare! Min profilbild kommer upp snar...

Medlem sedan:10-01-2017

Den här cremen har vunnit flera olika priser inom skönhet. Så jag var bara tvungen att se om den här cremen verkligen var så bra som den lovade. Jag köpte den på Åhlens för 300 kronor, burken är endast på 15 ml. Så den var verkligen dyr.
Krämen ska återfukta och reducera fina linjer som kan uppstå med tiden. Den ska även ta bort mörka ringar under ögonen och minska svullna ögon. Dessutom ska den hjälpa till att hålla makeupen på plats. En riktig drömcreme med andra ord!
Konstistensen på cremen är i form av en lätt geleaktig creme. Den går lätt att applicera vid ögonen och är väldigt dryg så man behöver inte använda så mycket creme. Tur det eftersom den var så dyr.
Nu har det gått över två månader och jag känner inte någon märkbar skillnad runt ögonen. Kanske att det är mindre torrt än vad det brukar vara men allt det där andra som den utlovade kan jag inte se. Kan därför känna att den här cremen inte direkt håller vad den lovar. Känns mer som att jag betalat för en snygg och lyxig glasburk. Inget mer än så. Kan tyvärr inte rekommendera den här produkten till någon för jag vet att det finns billigare versioner från andra märken som håller lite mer vad dem lovar än denna.

Dela denna recension på

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Den här recensionen av Clinique - All About Eyes har ännu inte betygsatts.