Ckinique True pressed broze powder - riktigt bra!

5  05-12-2011

Fördelar:
ger en naturlig look

Nackdelar:
något dyr

blondiie

Om mig: Läser inte längre kommentarer ni skriver pga otrevligheter. Läs gärna det senaste jag skrivit i min ...

Medlem sedan:15-11-2010

Den här recensionen har betygsatts av 5 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar

Märke: Clinique
Produkt: Bronze puder
Namn: True Bronze Pressed Powder Bronzer
Finns bl.a. på Åhlens Kicks, Parelle etc.

Vad används denna till?

En bronzer används för att ge hyn färg. Man använder den för att fuska fram en solkysst look. Apliceras med en stor puderborste där solen träffar ansiktet först, dvs, mitten på pannan, näsan, högsta punkten på kindbenen och hakan.
Den kan även användas som "shading", villket innebär att man förstärker ansiktets naturliga skuggor samt fuskar till sig skuggor som inte finns där. Själv brukar jag använda shading under skindbenen för att lyfta och framhäva kindbenen.

Vad tycker jag om True Bronze Pressed Powder?

Jag tycker att detta är ett bra bronze puder. Nyansen är bra villket gör att den ser naturligut. Den är utan skimmer villket är bra för då ser man inte att man fuskat sig till en bränna. Det ser liksom ut att man har fått färg av solen. Man ser inte flagnig ut om den används på rätt sätt. Viktigt är att applicera lagon mycket. En produkt som rekommenderas helt enkelt.

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Jämför priser Ordna efter Pris

Fraktavgifter: 29,00 k...

Tillgänglighet: Okänt, se butik

Besök butiken

nordicdeal.com

Den här recensionen av Clinique - True Bronze Pressed Powder Bronzer har fått betyget:

1. JanneRafiki
  2. cover15