Coca-Cola

Besök butiken

Torebrings.se

Coca Cola

4  11-01-2017

Fördelar:
god

Nackdelar:
inte nyttig

Chanel98

Om mig: Hej! Heter Oliwia och är 18 år! Som började på ciao och är nybörjare! Min profilbild kommer upp snar...

Medlem sedan:10-01-2017

Coca Cola är nog den mest populära läsken och den säljs i länder över hela världen. Coca Cola har gjorts med väldigt många olika smaker men detta är alltså orginalet och det är just det som enligt mig är godast.
Hur beskriver man smaken på en Coca Cola egentligen? Jag kan ju först och främst säga att hela smaken förstörs om kolsyran är borta eller om läsken är varm. Drickan ska vara iskall och då får man en frisk smak av kola. Det låter lite konstigt att säga så för Coca Cola smakar långt ifrån godis.
Som all läsk i världen, så är självklart inte denna dricka nyttig. Den innehåller alldeles för mycket socker och ska därför inte missbrukas. Men en Coca Cola då och då en varm sommardag är inte fel, utan bara helt underbart.
Coca Colan är i en 33 cl plåtburk och därför kan man inte skruva tillbaka "korken" när man väl öppnat den. Detta är nog en nackdel med plåtburkarna. Dricker man inte upp Colan genast så försvinner både kolsyra och smak. Jag har dock inga problem med att ösa i mig en Coca Cola snabbt.
En Coca Cola kostar olika beroende på affär. Här där jag bor kan man få en Cola på Coop för 5-6 kronor men på Staiol kostar det nästan 10 kronor. 5-6 kronor är absolut prisvärt för drickan är otroligt god.

Dela denna recension på

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Läs mer om den här produkten
Coca-Cola - recension av Miicha Coca cola!
  inte betygsatt
Coca-Cola - recension av Miicha Coca cola!
  inte betygsatt
Coca-Cola - recension av universum777 Coca-Cola på flaska, 0,5 liter
Coca-Cola - recension av flygande_kon666 Coca-Cola ska avnjutas kall
  användbar
Coca-Cola - recension av CIAOOAIC Have a Coke and a smile :)
Visa alla recensioner
Den här recensionen av Coca-Cola har ännu inte betygsatts.