Com Hem

Alla recensioner om Com Hem

Skriv din egen recension

Bra internetleverantör

4  30-09-2011

Fördelar:
bra priser .  kan kombineras med telefoni samt tv

Nackdelar:
korta driftstörningar

tiger86

Om mig: Har lite nya saker som skrivs recensioner om

Medlem sedan:01-01-2005

Den här recensionen har betygsatts av 15 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar

När jag flyttade till lägenhet så skaffade jag 10/10Mbit ifrån com hem på grund av att det inte var så mycket dyrare i pris ifrån 8/8Mbit så tänkte att det var lika bra att skaffa 10/10 då man laddar upp bilder och filmer på nätet så slipper man vänta i evigheter vid datorn på att det skall bli klart.

jag betalar 309:- per månad för denna symmetriska 10/10Mbit uppkopplingen.

Ringde kundtjänsten på dagen då det skulle bli inkopplad då det inte hade blivit det och då ville dom ha mac nummret (modemets ip nummer) då jag hade fått en routern av en vän som hade flyttat ett tag innan och ej hade användning för det då han flyttade till ett com hem hus.

Com hem sa 10 minuter när dom hade fått nummret men det tog inte mer än 5 minuter innan internetuppkopplingen var igång.

10/10Mbit ger en symmetrisk uppkoppling på 1MB ner samt upp i sekunden vid optimala förhållanden.

Enligt mig har dom bra kundtjänst även om jag bara har behövt vara i kontakt med dom en gång

Nätet har bara gått ner någon minut då och då för underhåll eller tillfällig driftstörning annars så har det inte varit några problem med driften.

Com hem erbjuder även tv och telefoni i deras utbud.

Ett bra internet abbonemang för dig som håller på med bilder/filmer eller likande saker som gör att du inte vill sitta och rulla tummarna för att saker skall ladda upp eller ner.

henrikwango

henrikwango