Recension av

Sammanvägt betyg (1): Användarnas sammanvägda betyg DORO Phone Easy

Bra standardtelefon

4  11-01-2012

Fördelar:
bra och enkel telefon

Nackdelar:
inga

Design

Kvalitet

Funktioner

emmma88

Om mig: Im BACK!! Läser och betygsätter du mina så gör jag självklart detsamma med dina :)

Medlem sedan:09-11-2010

Den här recensionen har betygsatts av 7 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar

DORO Phone Easy

Det här är en helt vanlig standardtelefon kan man väl säga. För nuvarande har inte vi något hemtelefon ikopplad men denna hade vi innan vi köpte en bärbar. Den är helt okej att ringa på. Jag kan väl tycka att det är lite obekvämt att behöva sitta helt still och prata eftersom man nu är van vid att prata i mobil eller så och gå runt hela tiden. Det känns lite omodernt att ha en telefon med sladd liksom men för äldre människor kan jag tänka mig att denna telefon är utmärkt. Den har även väldigt stora knappar som gör att gamla människor som kanske ser lite dåligt har lättare att se vilka siffror de trycker in.

Den har de vanliga enkla standardfunktionerna och jag tror att min mormor skulle gilla den här telefonen mer än jag egentligen. Vet inte vart vi gjorde av våran när vi köpte vår bärbara men den ligger nog nere i förrådet någonstans.

Doro gör annars bra telefoner tycker jag, jag har haft några olika från dem när jag flyttade hemifrån kommer jag ihåg. Designen är enkel och stilren, kanske ingen telefon jag skulle köpa i dagsläget om jag fick bestämma vilken hemtelefon vi skulle ha men den är helt okej som hemtelefon faktiskt. Det är bra ljud i den, vilket ju är något av det viktigaste.

Kvaliteten är toppen på dessa telefoner. Jag står fast vid att tro att ju mer olika funktioner och konstigheter det finns på alla olika telefoner och prylar, desto lättare har de att gå sönder, det är nog faktiskt så. Tänk vad länge man hade de första mobiltelefonerna om man jämför med nu, nu går de ju sönder efter ett år ungefär.

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Den här recensionen av DORO Phone Easy har fått betyget:

1. froggo2