Recension av "D&G - The One For Men Eau de Toilette"

publicerad 2012-02-25 | giggidi
Medlem sedan : 2012-02-24
Fördelar Doftar väldigt gott, lyxig flaska som man gärna ställer högst upp i hyllan
Nackdelar Flaskan är något otymplig, passar inte perfekt att ha i resväskan då locket kan ramla av.
användbar
Lyxkänsla
Kvalitet

"The One - en lyxig parfym som står ut"

D&G - The One For Men EdT

D&G - The One For Men EdT

Första gången jag provade denna parfym var på en flygplats. Jag gick runt och tänkte köpa en ganska billig parfym men som givetvis doftade gott. Efter att ha provat cirka fyra stycken så kom jag fram till denna. Den var lite dyrare än de andra jag provat men den stod ut som ingen annan. Flaskan kändes väldigt exklusiv och doften var fräsch och lyxig. Det blev en "perfect match" och jag köpte den direkt, även om priset var något högre än jag tänkt mig.

Att säga vad en parfym egentligen doftar tycker jag kan vara lite svårt. Vad mina smaklökar säger spontant är dock citrusfrukter/vanlij tillsammans med någon sorts dov krydda, kanske är det kardemumma.

Jag har ägt denna parfym i cirka två månader nu och jag tycker att den funkar som bäst vid speciella tillfällen då den känns väldigt lyxig och exklusiv. Den skulle givetvis kunna användas till vardags också men olika dofter vid olika tillfällen är ju det bästa enligt mig.

Den här inlägget har blivit läst 899 gånger och utvärderats till
användbar

• giggidi publicerad 2012-02-26
    Nu har jag uppdaterat recensionen angående vad den doftar, hoppas det är till hjälp!
  • giggidi publicerad 2012-02-26
    Hej, tack för välkomnandet! @absolutciiilla Tar gärna emot tips för att utveckla recensionen. @aamazing tack för tipsen, jag ska uppdatera med detta i morgon. God natt
  • Mizzyz publicerad 2012-02-25
    Får tyvärr hålla med aamazing här men säg till om du uppdaterar

Produktinformation : D&G - The One For Men Eau de Toilette

Herr