Del Monte Ananas ringar i juice

4  03-01-2012

Fördelar:
smidigt och gott

Nackdelar:
vassa kanter på burken

zwampe

Om mig: Hej! Välkommen till mig:) Kul att ni betygsätter mina recensioner jag gör detsamma med era. Har ja...

Medlem sedan:13-09-2010

Den här recensionen har betygsatts av 10 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar

Märke: Del Monte

Produkt: Ananas ringar i juice

Vikt: 3 burkar a 227 g vardera burk

Pris: ca 20 kr

Smak&konsistens:

Ja dessa är ju inte så svåra att tala om vad det smakar för det är ju ananas lite söta men samtidigt syrliga jag brukar få stickningar i tungan av ananas. Dom ligger i ananasjuice som är jätte god den tömmer jag alltid ur och dricker upp. Dessa ananasringar passar att ha på t ex pizza ,varma smörgåsar, i fruktasallad tårtaor ja låt fantasin avgöra. Det ligger 4 st ananasringar i varje burk.
När man öppnat burken får man vara försiktig för lanterna kan bli vassa och jag har skurit mig flera ggr.

Ingredienser:

Ananas och ananasjuice

Näringsvärde per 100 g:

Energi 286 kJ/69 kcal
Protein 0,4 g
Kolhydrater 15,5 g
Fett 0,1 g

Förpackning:

Det ligger 3 burkar i en pappförpackning och i varje burk är det 4 stycken ananas skivor i juice. Man ser tydligt att det är ananas då det är stor bild på det på förpackningen.

Sammanfattning:

Dessa förpackningar är smidiga tycker jag och att det är 3 burkar i varje är ju bra för ibland kanske man behöver ha fler ringar och ibland kanske det räcker med endast 1 burk så jag gillar den här förpackningen. ör oss räcker det ofta med 1 burk då det bara är jag som t ex vill ha anans på pizzan. Sambon är inte så förtjust i ananas han äter det men kan han slippa så gör han ju det medans jag älskar ananas.
Priset på förpackningen är också helt okej ca 20 kr för 3 förpackningar.
Så denna rekommenderas.

Sagoalvan

Sagoalvan

03-01-2012 20:08

Nästan sista meningen har du missat ett f i för om du orkar rätta. Ananasringar är jättegott!

Den här recensionen av Del Monte Ananas Skiv i Juice har fått betyget:

1. cover15