Del Monte Ananas Skiv i Juice

Del Monte Ananas Skiv i Juice

Ananas

Recension av "Del Monte Ananas Skiv i Juice"

publicerad 2012-01-03 | zwampe
Medlem sedan : 2010-09-13
Hej! Välkommen till mig:) Kul att ni betygsätter mina recensioner jag gör detsamma med era. Har jag missat någon så hojta till så skall jag kolla=)
Fördelar smidigt och gott
Nackdelar vassa kanter på burken

"Del Monte Ananas ringar i juice"

Märke: Del Monte

Produkt: Ananas ringar i juice

Vikt: 3 burkar a 227 g vardera burk

Pris: ca 20 kr

Smak&konsistens:

Ja dessa är ju inte så svåra att tala om vad det smakar för det är ju ananas lite söta men samtidigt syrliga jag brukar få stickningar i tungan av ananas. Dom ligger i ananasjuice som är jätte god den tömmer jag alltid ur och dricker upp. Dessa ananasringar passar att ha på t ex pizza ,varma smörgåsar, i fruktasallad tårtaor ja låt fantasin avgöra. Det ligger 4 st ananasringar i varje burk.
När man öppnat burken får man vara försiktig för lanterna kan bli vassa och jag har skurit mig flera ggr.

Ingredienser:

Ananas och ananasjuice

Näringsvärde per 100 g:

Energi 286 kJ/69 kcal
Protein 0,4 g
Kolhydrater 15,5 g
Fett 0,1 g

Förpackning:

Det ligger 3 burkar i en pappförpackning och i varje burk är det 4 stycken ananas skivor i juice. Man ser tydligt att det är ananas då det är stor bild på det på förpackningen.

Sammanfattning:

Dessa förpackningar är smidiga tycker jag och att det är 3 burkar i varje är ju bra för ibland kanske man behöver ha fler ringar och ibland kanske det räcker med endast 1 burk så jag gillar den här förpackningen. ör oss räcker det ofta med 1 burk då det bara är jag som t ex vill ha anans på pizzan. Sambon är inte så förtjust i ananas han äter det men kan han slippa så gör han ju det medans jag älskar ananas.
Priset på förpackningen är också helt okej ca 20 kr för 3 förpackningar.
Så denna rekommenderas.

Den här inlägget har blivit läst 2180 gånger och utvärderats till

• Sagoalvan publicerad 2012-01-03
    Nästan sista meningen har du missat ett f i för om du orkar rätta. Ananasringar är jättegott!

Produktinformation : Del Monte Ananas Skiv i Juice

Ananas