Recension av "Egmont Kärnan - Träfärgpennor"

publicerad 2010-06-29 | kuligheter
Medlem sedan : 2010-04-10
Familjens blogg :http://sagoalvan.blogspot.se/
Fördelar Färgar inte av sig.
Nackdelar Färgen är int elika stark som fiberpennor.
användbar
Kvalitet
Design
Pris

"Perfekta pennor i bilen"

Träfärgpennor

Då jag inte vill ha färgmärken i bilen är fiberpennor bannlysta där . Dottern gillar att rita Manga , djur och ansikten men jag ville ändå att hon skulle kunna fortsätta med det så då köpte jag dessa pennor.

Pris

Jag gav cirka 40 kronor för pennorna i vår lokala leksaksaffär, kan hända att de är billigare i någon av de stora matvaru kedjorna.

Funktion

De är verkligen perfekta i bilen då jag nu inte behöver fundera på vad som händer i baksätet när konstnärs ådran tas fram.

De funkar lika bra på flyget och egentligen kanske man inte ens får ha fiberpennor - de är ju vätska.

Dessa pennor har även använts i skolprojekt då man ska rita något i läroboken då fiberpennor ju tar sig igenom de tunna sidorna i läroböckerna.

När de blir slöa är det bara att vässa dem igen.

Jag tycker verkligen att dessa pennor är att föredra i de flesta sammanhang barnen ska färglägga något- visst de ger inte lika stark färg som fiberpennor- men dessa håller sig verkligen på rätt sida om pappret.

Rekommenderas

Ja till alla oroliga föräldrar med konstnärer i baksätet på bilen.

Den här inlägget har blivit läst 1133 gånger och utvärderats till
användbar