Exiztenz.se - Sjuk hemsida

4  14-04-2011

Fördelar:
riktigt roliga klipp

Nackdelar:
finns även en del hemska .

shakke

Medlem sedan:17-05-2010

Den här recensionen har betygsatts av 13 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar

De finns ingen information att hitta om själva hemsidan så jag skulle tro att de är anonyma killar bakom hemsidan som livnär sig på donationer för att få sidan att gå runt. De står dock en mejl (klaga@existenz.se) som man kan skicka till om man har något att klaga över och de är en enda kontakt som finns.

Existens

Så vad är de då för hemsida? Jo de är en sida där människor kan lägga upp olika filmer, hemsidor, ljud, spel och flash som andra besökare får ta del av. De funkar på så sätt att man gör sig medlem och sedan tipsar man de som driver sidan om olika saker som man tycker att de ska lägga upp och har man tur så läggs de sedan upp.

De är inte vanliga saker som t ex youtube klipp som läggs upp på denna sidan utan de är för de mesta bara humoristiska och totalt sjuka grejer som läggs upp. Ibland kan de även vara riktigt hemska klipp man får se och då blir man ju självklart inte så jäkla glad att de finns människor som tittar på sånt och att de som driver sidan faktiskt lägger upp klippet. De kan vara allt från djurplågeri till att man får se någon människa bli dödad.
Min åsikt

Jag brukar egentligen inte besöka denna sida speciellt ofta men pojkvännen däremot brukar gå in på den lite då och då. Självklart passar jag på att titta samtidigt och de finns faktiskt en hel del saker på sidan som är riktigt roliga. Som jag skrev innan så kan de även förekomma en del hemska klipp som man absolut inte vill se men oftast kan man se på namnet att de innehåller något sådan och då behöver man ju inte klicka sig in där.

Jag rekommenderar er faktiskt att ta er en titt på denna sidan om ni gillar humor. För är de något denna hemsida erbjuder så är de just skrattanfall. De finns även en hel del saker som man aldrig sett någon annanstans vilket gör denna sidan lite unik faktiskt. En bra sida i helhet och den är väldigt lätt att hitta på sidan. Du behöver inte heller vara medlem för att kunna se på klippen och liknande utan de är mer om du vill skriva i forum, tipsa och chatta med andra på hemsidan.

anpk

anpk

14-04-2011 14:42

Håller med om det du skriver. Men dom har bättrat sig lite är inte lika mycket sjukt som innan tycker jag:) Bra skrivet.

Den här recensionen av Existenz.se har fått betyget:

1. sporrre
  2. Mister_X