FIFA 12 - [PS3]

Alla recensioner om FIFA 12 - [PS3]

Skriv din egen recension

FIFA 12-Sanningen

2  17-02-2012

Fördelar:
Sanbba inkast, alla licenser

Nackdelar:
Kan ej skilja spelarna åt på planet, spelarnas egenskaper, dåligt matchade med verkligheten .

Rekommenderas: Nej

joey81

Medlem sedan:15-02-2012

Den här recensionen har betygsatts av 10 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget användbar

Det här är en ok spel. Den är enligt mig långt ifrån super spelet som många vill göra den till. Den har sina fördelar men den har definitivt sina nackdelar. Om vi börjar med fördelarna. Den har alla licenser, du behöver inte oroa dig för att Messi heter Massi osv. Fördel nr 2, dem snabba inkasten. Ger ett lag stor fördel om man är snabb i sitt tänkande. Sen är väl spelkänslan helt ok. Men det finns bättre spel därute med mycket bättre spelkänsla.

Till nackdelarna: För det första, så är det extremt svårt att skilja spelarna åt när man spelar. Du vet inte om det är Messi, Xavi, Inesta, Sanchez, Villa, Pyuol, Pedro, fabregas eller några andra som har bollen. Du måste alltid kolla nere vid skärmen för att se vem som har bollen. Dem har misslyckats helt med att ge dem, dem karaktäristiska dragen eller rörelserna som dem egentligen har. Du kan skilja åt Messi med Pique, men du kan inte skilja åt Pique med Busquetes. Båda är långa.

Sen så är mycket väldigt overkligt. Terry har dem gjort snabbare än vad han egentligen är. Dem har gett Pique samma tekniska fineser och möjligheter som typ fabregas.

Vidare så har dem gjort menyn för spelbyten eller taktiska förändringar väldigt komplicerat. För att flytta på en spelares position på planet. Så måste du in i meny, formation, trycka på spelaren, därefter ska du välja grundposition och därefter byter du plats på honom. I ett annat spel jag spelat så byter du i princip på en gång när du går in i menyn. Enkelt och smidigt.

Nej, FIFA 2012 är verkligen inget för mig.

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Den här recensionen av FIFA 12 - [PS3] har fått betyget:

"användbar" av (100%):