lösningen för dig som är allergisk,

4  24-12-2009 (26-12-2009)

Fördelar:
lösningen för dig som är allergisk,

Nackdelar:
Kan bli något torr mot slutet av vissa dagar,

tyara

Medlem sedan:20-12-2009

Den här recensionen har betygsatts av 1 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar

Du slipper den omständliga rengöringen av dina linser varje kväll, och varje morgon får du ett nytt, fräscht par! Focus DAILIES kontaktlinser är också den bästa lösningen för dig som är allergisk, eftersom endagslinser minskar risken för beläggningar av pollen och annat, är otroligt bekväma att använda, eftersom du bär nya linser varje dag, gjorda av ett unikt material som automatiskt fuktas vid kontakt med ögat.Jag tror komfort är en väldigt individuell fråga. Dessa linser passar mig väldigt bra. Jag kan i regel ha dem hela dagen och långt in på kvällen utan att jag alls känner av dem.
En bra och behändig lins. Enkel att få ur förpackningen och sätta i ögat.
Kan bli något torr mot slutet av vissa dagar, men måste säga att jag är mer än nöjd ändå. Kommer fortsätta att använda denna lins.

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Jämför priser Ordna efter Pris
Ciba Vision Focus Dailies 30p

Ciba Vision Focus Dailies 30p

Focus Dailies från Ciba Vision är våra mest populära endagslinser. Linserna är ...

mer

143,00 kr Shopping4net 8 Betyg

Fraktavgifter: 0,00 k...

Tillgänglighet: Okänt, se butik

Besök butiken

Shopping4net

Ciba Vision Focus Dailies All Day Comfort (90-pack)

Ciba Vision Focus Dailies All Day Comfort (90-pack)

Ciba Vision - Focus DAILIES all day comfort endagslinser korrigerar ...

mer

729,00 kr lensbase.se Betygsätt nu

Fraktavgifter: 39,00 k...

Tillgänglighet: Okänt, se butik

Besök butiken

lensbase.se

Läs mer om den här produkten
Ciba Vision Focus Dailies Kontaktlinser - recension av helenzk Endagslinser - Focus Dailies
Ciba Vision Focus Dailies Kontaktlinser - recension av the-rese Ciba Vision Focus Dailies- En bra daglins
Ciba Vision Focus Dailies Kontaktlinser - recension av Ninni88 Focus Dailies
  användbar
Ciba Vision Focus Dailies Kontaktlinser - recension av paprique Linser med kvalitet
  användbar
Den här recensionen av Ciba Vision Focus Dailies Kontaktlinser har fått betyget:

1. Jessiep

Ciba Vision Air Optix Aqua Multi Kontaktlinser Ciba Vision Air Optix Aqua Multi Kontaktlinser
(+) Bekvämare än många andra linser
(-) Trots mer syretillförsel så blir mina ögon irriterade och torra
Köp nu för endast 598,00 kr
Ciba Vision FreshLook ColorBlends Kontaktlinser Ciba Vision FreshLook ColorBlends Kontaktlinser
(+) Passar för alla ögonfärger, förändrar ditt utseende
(-) Ömtålig, dyr,
Köp nu för endast 150,95 kr
Ciba Vision Air Optix Aqua Kontaktlinser Ciba Vision Air Optix Aqua Kontaktlinser
(+) Bekväma, släpper genom syre, torkar inte ut ögat, bra förpackning, stort styrkeomfång
(-) Som för alla kontaktlinser så finns det risk för ögoninfektion
Köp nu för endast 314,00 kr