lösningen för dig som är allergisk,

4  24-12-2009 (26-12-2009)

Fördelar:
lösningen för dig som är allergisk,

Nackdelar:
Kan bli något torr mot slutet av vissa dagar,

tyara

Medlem sedan:20-12-2009

Den här recensionen har betygsatts av 1 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar

Du slipper den omständliga rengöringen av dina linser varje kväll, och varje morgon får du ett nytt, fräscht par! Focus DAILIES kontaktlinser är också den bästa lösningen för dig som är allergisk, eftersom endagslinser minskar risken för beläggningar av pollen och annat, är otroligt bekväma att använda, eftersom du bär nya linser varje dag, gjorda av ett unikt material som automatiskt fuktas vid kontakt med ögat.Jag tror komfort är en väldigt individuell fråga. Dessa linser passar mig väldigt bra. Jag kan i regel ha dem hela dagen och långt in på kvällen utan att jag alls känner av dem.
En bra och behändig lins. Enkel att få ur förpackningen och sätta i ögat.
Kan bli något torr mot slutet av vissa dagar, men måste säga att jag är mer än nöjd ändå. Kommer fortsätta att använda denna lins.

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Jämför priser Ordna efter Pris
Alcon Focus DAILIES All Day Comfort (30 linser)

Alcon Focus DAILIES All Day Comfort (30 linser)

Focus Dailies All Day Comfort är en bästsäljare världen över. De innehåller ett ...

mer

138,00 kr lentiamo.se Betygsätt nu

Fraktavgifter: 29,00 k...

Tillgänglighet: 2-​4 Dagar

Besök butiken

lentiamo.se

Läs mer om den här produkten
Ciba Vision Focus Dailies Kontaktlinser - recension av helenzk Endagslinser - Focus Dailies
Ciba Vision Focus Dailies Kontaktlinser - recension av the-rese Ciba Vision Focus Dailies- En bra daglins
Ciba Vision Focus Dailies Kontaktlinser - recension av Ninni88 Focus Dailies
  användbar
Ciba Vision Focus Dailies Kontaktlinser - recension av paprique Linser med kvalitet
  användbar
Den här recensionen av Ciba Vision Focus Dailies Kontaktlinser har fått betyget:

1. Jessiep

Ciba Vision FreshLook Dimensions Kontaktlinser Ciba Vision FreshLook Dimensions Kontaktlinser
(+) många färger att välja bland
(-) sitter konstigt
Köp nu för endast 220,00 kr
Ciba Vision Dailies AquaComfort Plus 30p Kontaktlinser Ciba Vision Dailies AquaComfort Plus 30p Kontaktlinser
(+) Fungerar för mig
(-) Ibland trasiga
Köp nu för endast 139,00 kr
Ciba Vision FreshLook ColorBlends Kontaktlinser Ciba Vision FreshLook ColorBlends Kontaktlinser
(+) Passar för alla ögonfärger, förändrar ditt utseende
(-) Ömtålig, dyr,
Köp nu för endast 128,00 kr