Göta energi GRYMMA!!!

5  01-10-2008

Fördelar:
PRISET  -  KAN INTE FÅ DET BILLIGARE ÄN INKÖPSPRIS !  ! ?? !  !

Nackdelar:
Vet inte om man kan binda sig???

MrBBB

Medlem sedan:01-10-2008

Den här recensionen har betygsatts av 5 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget användbar

Träffade en Göta energi säljare på stan som sålde på mig ett avtal som ger mig el till inköpspris. Låter för bra för att vara sant tänkte jag, men det är klart man ska ha det - avtalet hade ändå ingen bindnngstid. När jag hemma sen sökte på nätet visade det sig att göta typ är billigast av alla elbolag när man jämför priser. Fick dessutom en lågenergi lampa på köpet. Det är mer än vad vattenfall har gett mig på 30 år. Guuuuzz va bra! Kollade även med en kompis som haft göta energi några månader och enligt henne så har hennes räkning gått ner flera hundra spänn varje kvartal. Fattar inte vad folk gnäller över - byt genast till göta eller till liknande bolag som faktiskt sänker våra kostnader..........till gnällgubbarna säger jag - Guuuuzzz

JanneRafiki

JanneRafiki

02-10-2008 00:09

Har du jämfört det fasta priset också? Jag är inte alls säker på att Göta Energi sänker våra kostnader. Läste att säljare från Göta Energi för en dryg vecka sedan försökte kränga el i Mölndals Centrum OCH påstod sig var från Mölndals Energi. Att reagera på såna försäljningsmetoder med avsky eller om du så vill gnäll är bara sunt.

Den här recensionen av Göta Energi har fått betyget:

"användbar" av (60%):