Goda men trodde det skulle vara flera figurer.

3  28-12-2011

Fördelar:
Fina figurer att pynta med kristyr .

Nackdelar:
Trodde det skulle vara flera olika figurer i  .

Sagoalvan

Om mig: ****Det är trevligt att vara viktig men viktigare att vara trevlig! **** Kuligheter är min pappa. ...

Medlem sedan:04-05-2010

Den här recensionen har betygsatts av 12 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar
Göteborgs pepparkaksfigurer

400 gram

Var med brorsan i affären och vi skulle köpa lite juliga saker. Hittade pepparkaksfigurer och blev överlycklig. Det vill säga till jag kom hem. Jag trodde att det skulle vara många fler olika slags pepparkaksfigurer i paketet än vad det var. Jag trodde verkligen att det var snögubbar i, det står ju snögubbe och paket på förpackningen!

Jag blev rätt nöjd ändå hur de blev med kristyr på men jag hade gärna sett snöflinga, snögubbe, paket, stjärna och ängel som figurer med.

De figurer som är i är med i paketet är granar, gummor, gubbar, hjärtan och hjärtan.

Jag gillar smaken av julig nejlika och ingefära, precis som pepparkakor ska smaka. De är lite tjockare än de som jag brukar äta till vardags men det tycker jag är bra så blir det lite att bita i.

Men jag kände mig ändå vilseledd av förpackningens text snögubbe och paket när det inte var sådana i ! .

Ingredienser

Fett= 16 g varav mättat fett 7,5 g
Kostfibrer = 1,2 g
Natrium= 0,4 g
Pris

Mataffären.se har just extrapris på 29,90 till lagret är slut.(dec 2011)
Rekommenderas

Ja, men jag hoppas på flera olika former nästa år.

OBS att det inte är snögubbar i trots texten på locket !

Bilder på Göteborgs Kex Pepparkaksfigurer
  • Göteborgs Kex Pepparkaksfigurer pepparkaksfigurer11 - Göteborgs Kex Pepparkaksfigu
  • Göteborgs Kex Pepparkaksfigurer snögubbefigur2 - Göteborgs Kex Pepparkaksfigurer
  • Göteborgs Kex Pepparkaksfigurer snögubbefigur3 - Göteborgs Kex Pepparkaksfigurer
Göteborgs Kex Pepparkaksfigurer

28-12-2011 20:43

Nej fixat nu. Missade lite. Tack !

emmma88

emmma88

28-12-2011 20:41

dina rubriker hängde inte riktigt med :)

Läs mer om den här produkten
Den här recensionen av Göteborgs Kex Pepparkaksfigurer har fått betyget:

1. rosochris