Kryddan tonas bort!

3  24-04-2008

Fördelar:
Bra låtar !

Nackdelar:
För lite nytt !

neya94

Om mig: Hej! Jag är en kille på snart 15 år som älskar musik, film och att uttrycka mina åsikter.I början av...

Medlem sedan:24-04-2008

Den här recensionen har betygsatts av 9 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget användbar

När man först möts av Mel B's galna skratt och "Wannabe" är man verkligen tillbaka till 90-talet. Skivan tar oss igenom gamla hits. Några kända och vissa mindre kända.

Bäst är den i sinna lugna stunder som "Goodbye" och "Viva Forever", som finns i slutet på skivan.

Tråkigare är det i "Let Love Lead The Way" och i nya "Voodoo". Däremot är den andra nya låten "Headlines (Friendship Never Ends)" inte så dålig. Den är också i det mysiga stadiet.

Om du har lyssnat mycket på Spice Girls innan så blir skivan rättså långtråkig, och man kan ju det mesta. Som till exempel "Say You'll Be There", "Too Much" och "Spice Up You Life" som jag älskade innan har tonat bort lite och det kan ju som sagt bli tråkigt.

Detta är alltså en skiva för Spice Girls-fan, gamla som nya, men mest för nya!

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Läs mer om den här produkten
Den här recensionen av Greatest Hits - Spice Girls har fått betyget:

"användbar" av (100%):
  1. sparks
  2. daha6439
  3. pysen73

Greatest Hits... So Far - Pink Greatest Hits... So Far - Pink
Ungdoms Pop - Inspelning:S - 1CD(s) - Label: LaFace Records - Distributör:Sony Music/Arvato Services - Releasedatum:15/11/2010 - EAN:886978072320
7 recensioner
Köp nu för endast 59,00 kr
Middle of Nowhere - Hanson Middle of Nowhere - Hanson
Ungdoms Pop - Inspelning:S - 1CD(s) - Label: Mercury - Distributör:Universal, Universal Music - Releasedatum:19/03/2001 - EAN:731453461529
2 recensioner
Köp nu för endast 239,00 kr
Stripped - Christina Aguilera Stripped - Christina Aguilera
Ungdoms Pop - Inspelning:S - 1CD(s) - Label: RCA - Distributör:F-Minor, Sony Music/Arvato Services - Releasedatum:28/10/2002 - EAN:743219612526
4 recensioner
Köp nu för endast 79,00 kr