Greatest Hits - Spice Girls

Greatest Hits - Spice Girls

Recension av "Greatest Hits - Spice Girls"

publicerad 2008-04-24 | neya94
Medlem sedan : 2008-04-24
Hej! Jag är en kille på snart 15 år som älskar musik, film och att uttrycka mina åsikter.I början av min tid här skrev jag inte å hårt, men jag lovar att vara hårdare i mina recenesioner framöver! Heeeejdåå!
Bra
Fördelar Bra låtar!
Nackdelar För lite nytt!
användbar
Originalitet
Texter
Musik

"Kryddan tonas bort!"

När man först möts av Mel B's galna skratt och "Wannabe" är man verkligen tillbaka till 90-talet. Skivan tar oss igenom gamla hits. Några kända och vissa mindre kända.

Bäst är den i sinna lugna stunder som "Goodbye" och "Viva Forever", som finns i slutet på skivan.

Tråkigare är det i "Let Love Lead The Way" och i nya "Voodoo". Däremot är den andra nya låten "Headlines (Friendship Never Ends)" inte så dålig. Den är också i det mysiga stadiet.

Om du har lyssnat mycket på Spice Girls innan så blir skivan rättså långtråkig, och man kan ju det mesta. Som till exempel "Say You'll Be There", "Too Much" och "Spice Up You Life" som jag älskade innan har tonat bort lite och det kan ju som sagt bli tråkigt.

Detta är alltså en skiva för Spice Girls-fan, gamla som nya, men mest för nya!

Den här inlägget har blivit läst 1222 gånger och utvärderats till
användbar

Produktinformation : Greatest Hits - Spice Girls

Ungdoms Pop - Inspelning:S - 1CD(s) - Label: EMI Music Distribution, Virgin Catalogue - Distributör:Discovery, EMI Operations/CEVA Logistics - Releasedatum:12/11/2007 - EAN:5099950776726

EAN: 5099950776726

Catalogue Number: SPICECD 1