Greatest Hits - Spice Girls

Greatest Hits - Spice Girls

Recension av "Greatest Hits - Spice Girls"

publicerad 2008-07-31 | adele_gallimore
användbar
Originalitet
Texter
Musik

"Nostalgi för mycket pengar"

När man sätter på skivan så åker man genast tillbaks till sitt gamla flickrum i slutet av 90 talet och en tid då alla skulle hålla på med Girl Power.
Låtarna är ju de gamla klassikerna Wannabe och Two becomes One. Man har hört dem innan och har de säkert på antingen deras egna CD:n eller så finns de med i någon Absolut Music 96-97-98. Hur som helst, att köpa detta nu igen känns lite onödigt och de som inte känner till Spice Girls behöver ju inte lägga ner en massa pengar på sånt här, de kan ju lika gärna lyssna på YouTube, gratis.
Men har man nu varit på en av alla dessa konserter som de har haft runt om i världen eller vill veta varför Victoria Beckham är känd så kan ju det kanske vara värt..

Den här inlägget har blivit läst 1211 gånger och utvärderats till
användbar

Produktinformation : Greatest Hits - Spice Girls

Ungdoms Pop - Inspelning:S - 1CD(s) - Label: EMI Music Distribution, Virgin Catalogue - Distributör:Discovery, EMI Operations/CEVA Logistics - Releasedatum:12/11/2007 - EAN:5099950776726

EAN: 5099950776726

Catalogue Number: SPICECD 1