Hawaiian Tropic

4  17-02-2012

Fördelar:
Fantastisk doft, dryg, håller länge på kroppen

Nackdelar:
Doftade lite fränt på områden som jag la parfym där jag redan smörjt in mig

joey81

Medlem sedan:15-02-2012

Den här recensionen har betygsatts av 13 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget användbar

Jag älskar den här svalkande efter man solat krämen. En helt underbar doft. Jag införskaffade den efter att jag bränt mig lite lätt. Den är dryg och tjock till konsistensen. Har en doft som går bortom ens förväntningar. Den är inte blommig till doften utan har en mer frisk doft av citrus och lime. En doft som varade hela dagen.

Ett litet tips som jag kan rekommendera som jag själv kör med är att inte använda i samband med parfym. Utan det är viktigt att tvätta av sig på de områden man hade tänkt lägga parfym. Vid två olika tillfällen la jag parfym över de områden där jag redan smörjt in mig och då fick en fränt lukt. Ingen höjdare precis. Nu vet jag inte om det var på grund av just dem två parfymen jag använde. Men man doftade hur som helst ingen vidare.

Priset är helt ok. Du kan få dig en flaska för 80-90 kr. Det tycker jag är väldigt överkomligt med tanke på kvalitén.

18-02-2012 14:06

glömde ordet fått, fått med mycket ska det stå!

18-02-2012 14:05

Tycker du att med mycket i din recension. Överkurs är väl att som jag gör på mina recensioner även skriva upp ingredienserna. Toksvåra att se vad det står ibland men jag använder en lampa med förstoringsglas!

Camilla1000

Camilla1000

17-02-2012 16:39

bra att den doftar gott, då behöver man ingen extra parfym.

Jämför priser Ordna efter Pris

Tillgänglighet: Okänt, se butik

topformula.​se

Hawaiian Tropic Cooling Aloe Gel

Hawaiian Tropic Cooling Aloe Gel

After Sun Cooling Aloe Gel lindrar vid solsveda. Förutom Aloe Vera (98 %-ig) ...

mer

89,00 kr bangerhead.se 4 Betyg

Fraktavgifter: Okänt, se butik

Tillgänglighet: 1-​2 Dagar

bangerhead.​se

Märke : Hawaiian Tropic - Beskrivning : Tropisk - Tillverkad I Usa. Hawaiian Tropic After Sun Cooling Aloe Gel

Märke : Hawaiian Tropic -​ Beskrivning : Tropisk -​ Tillverkad I Usa.​ .​.​.

Märke : Hawaiian Tropic - Beskrivning : Tropisk - Tillverkad I Usa.

90,14 kr brazilianbikinishop.com Betygsätt nu

Fraktavgifter: 45,52 kr

Tillgänglighet: Okänt, se butik

brazilianbikini​shop.​com

Den här recensionen av Hawaiian Tropic - Cool Aloe Gel Aftersun har fått betyget:

1. Sagoalvan

"användbar" av (93%):