Hawaiian Tropic - Cool Aloe Gel Aftersun

Hawaiian Tropic - Cool Aloe Gel Aftersun

Recension av "Hawaiian Tropic - Cool Aloe Gel Aftersun"

publicerad 2012-02-17 | joey81
Medlem sedan : 2012-02-15
Fördelar Fantastisk doft, dryg, håller länge på kroppen
Nackdelar Doftade lite fränt på områden som jag la parfym där jag redan smörjt in mig
användbar
Lyxkänsla
Kvalitet

"Hawaiian Tropic"

Jag älskar den här svalkande efter man solat krämen. En helt underbar doft. Jag införskaffade den efter att jag bränt mig lite lätt. Den är dryg och tjock till konsistensen. Har en doft som går bortom ens förväntningar. Den är inte blommig till doften utan har en mer frisk doft av citrus och lime. En doft som varade hela dagen.

Ett litet tips som jag kan rekommendera som jag själv kör med är att inte använda i samband med parfym. Utan det är viktigt att tvätta av sig på de områden man hade tänkt lägga parfym. Vid två olika tillfällen la jag parfym över de områden där jag redan smörjt in mig och då fick en fränt lukt. Ingen höjdare precis. Nu vet jag inte om det var på grund av just dem två parfymen jag använde. Men man doftade hur som helst ingen vidare.

Priset är helt ok. Du kan få dig en flaska för 80-90 kr. Det tycker jag är väldigt överkomligt med tanke på kvalitén.

Den här inlägget har blivit läst 748 gånger och utvärderats till
användbar

• Sagoalvan publicerad 2012-02-18
    glömde ordet fått, fått med mycket ska det stå!
  • Sagoalvan publicerad 2012-02-18
    Tycker du att med mycket i din recension. Överkurs är väl att som jag gör på mina recensioner även skriva upp ingredienserna. Toksvåra att se vad det står ibland men jag använder en lampa med förstoringsglas!
  • Camilla1000 publicerad 2012-02-17
    bra att den doftar gott, då behöver man ingen extra parfym.

Produktinformation : Hawaiian Tropic - Cool Aloe Gel Aftersun

Typ: After sun, Solskyddskräm