Homeenter.com

Homeenter.com

Recension av "Homeenter.com"

publicerad 2010-11-17 | cimpan72
Medlem sedan : 2010-11-16
Fördelar Alltid rolig blandning i paketen
Nackdelar Inget för den som inte gillar mörk choklad (paketen innehåller mest m.ch)
användbar
Layout & Design
Funktionalitet & Navigering
Tjänster
Kundsupport
Betalfunktioner

"HOMEENTER CLUB CHOKLAD"

Jag som är chokladälskare har hittat ett perfekt sätt att få prova nya chokladprodukter!
Jag har gått med i club choklad Hemeenter och får en gång i månaden ett paket i brevlådan med blandade chokladprodukter
Det kan vara tex påsar med chokladdryck som blandas med varm mjölk och chokladkakor o olika kakaohalter och smaker, kaffebönor doppade i choklad samt nötter med chokladöverdag.
Hittar man en favorit kan man enkelt gå in på hemsidan och beställa just den produkten.
Månadspaketen ligger på ca 179 kr med frakt.
Gå gärna in på hemsidan och beställ ett provpaket ( brukar gå att få & endast betala frakten) Här kommer några ex på olika produkter:

"Noir au cafe 60% kakao
"Choki milk Chokolade 38% kakao
"Emils Gustavs Ryebread/ cranberry (vit choklad med tranbär)

Flera av deras produkter tillverkas i Malmö

www.homeenter.com

Vill bara påpeka att Homeenter även har andra tjänster & produkter som tex filmklubb, kaffeklubb, musiklubb, skaparklubben och barnens filmklubb.
Lätt att välja sin favoritklubb helt enkelt!

Den här inlägget har blivit läst 2292 gånger och utvärderats till
användbar

• cessla publicerad 2010-12-12
    gillar inte choklad så mycket, men för de som gör det så ... :)
  • kuligheter publicerad 2010-12-10
    Vilket bra koncept, jag har faktiskt köpt både musik och filmer av dem i ett " tidigare " liv :-)
  • sparks publicerad 2010-12-02
    Låter som en smart idé