Ibis Moussafir, Essaouira

Ibis Moussafir, Essaouira

Hotell - Route de Marrakech Essaouira, Essaouira, 44000, Marocko

Recension av "Ibis Moussafir, Essaouira"

publicerad 2011-01-10 | matin
Medlem sedan : 2011-01-10
Inget för mig
Fördelar x
Nackdelar lång i från staden centrum - försämra servicen när man glaga - ...
ganska användbar
Service
Standard/Kvalitet
Familjevänlighet

"Vägglöss"

Den 27 i december 2010 vi bokade två nätter i hotellet först när vi var i rummet tänkte ohoh så fin och ren , men tyvärr det var inte så . första natten min 5 åriga son kunde inte sova bara gråter tillsist klockan 3 på morgon vi hittade vägglössen i hans säng .
jag gick ner med lössen de sa vet inte varifrån kommer den men om ni vill byta rum.
dagen efter vi försökte byta hotellet men gick jag och min son sövde på en stol hela andra kvällen.
om ni har små barn och bokade den här otrevliga hotellet var mycket noga med deras extra säng .
om man räckena taxi pengar och frukosten som ska betala säkert kunde hitta en bättre hotell i staden .mitt råd . barn familj utsatte inte era barn får fara boka annat hotell

Den här inlägget har blivit läst 1348 gånger och utvärderats till
ganska användbar

• tarzan90 publicerad 2011-01-10
    Känns ibland som att du inte avslutar meningen. Tex. "de sa vet inte varifrån kommer den men om ni vill byta rum" Det är ingen riktigt mening med avslut. Slipa på texten och lägg gärna till mer fakta/egna åsikter. Använd stor bokstav i början av meningar!

Produktinformation : Ibis Moussafir, Essaouira

Hotell - Route de Marrakech Essaouira, Essaouira, 44000, Marocko