Fukt till ögonen

4  26-11-2010

Fördelar:
Sköna i ögat, återfuktar .

Nackdelar:
finns inga .

Anneh

Medlem sedan:25-11-2010

Den här recensionen har betygsatts av 4 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget användbar

Johnson & johnson 1day är endagslinser, just den här sorten tillför extra fukt, för oss som lätt får torra ögon.
De är smidiga att använda, endagslinser slängs på kvällen efter användning.
Varje lins ligger separat förpackad, dom är även lätta att ta upp.

Om man vill kan man använda linserna fler än en gång, även sova med dom. Men det rekommenderar jag inte, men har faktiskt gjort det. Dom blir lite torra då.

Jag rekommenderar dom här linserna för att de är endagslinser, smidiga att använda, och att ta med sig. Slippa linsvätska m.m. Och som jag nämde så är dom här bra för oss som lätt får torra ögon, jag brukade alltid ha med mig ögondroppar överallt, men det behöver jag inte nu!

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Jämför priser Ordna efter Pris
Johnson & Johnson 1 Day Acuvue Moist (30 linser)

Johnson & Johnson 1 Day Acuvue Moist (30 linser)

1-Day Acuvue Moist är 1-dagslinser från Johnson & Johnson som är tillverkade med ...

mer

230,00 kr lentiamo.se Betygsätt nu

Fraktavgifter: 29,00 k...

Tillgänglighet: 2-​4 Dagar

Besök butiken

lentiamo.se

Den här recensionen av Johnson & Johnson 1-Day Acuvue Moist Kontaktlinser har fått betyget:

"användbar" av (100%):
  1. cover15
  2. melinasmamma
  3. linlur
och ytterligare en medlem

Johnson & Johnson Acuvue Advance Kontaktlinser Johnson & Johnson Acuvue Advance Kontaktlinser
(+) Nya och moderna
(-) viker ihop sig i själva ögat
2 recensioner
Köp nu för endast 222,00 kr
Johnson & Johnson Acuvue Oasys Kontaktlinser Johnson & Johnson Acuvue Oasys Kontaktlinser
(+) stort styrkeomfång, högt UV-skydd, släpper igenom mycket luft, bra återfuktning
(-) -
2 recensioner
Köp nu för endast 259,00 kr
Johnson & Johnson Acuvue 1-Day Kontaktlinser Johnson & Johnson Acuvue 1-Day Kontaktlinser
(+) Dom återfuktar otroligt bra, är lätta, sköna och känns inte ens. Ögonen blir inte irriterade utan
(-) Det lite nedativa är att dom är så tunn och fin att det är lite svårt att se när dom är ut och in
4 recensioner
Köp nu för endast 240,00 kr