Recension av

Alla recensioner om LG GWB207FLQA

Skriv din egen recension

Bra och snygg.

4  21-11-2010

Fördelar:
Lätt att göra ren !  Smidig med "no frost" .

Nackdelar:
Liten frys (om man är fler än tre i familjen) och jobbigt larm .

MammaMima

Medlem sedan:11-11-2010

Den här recensionen har betygsatts av 8 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget användbar

Vi har haft detta kylskåp/frys i snart tre år nu.
Jag tycker att den är helt ok! Det som kan vara väldigt irriterande är det larm som tjuter när man inte stängt dörren. Idén är god, men när man håller på att plocka in grejer när man storhandlat är det ganska irriterande. Dessutom tjuter den inte om man har dörren på glänt, utan bara när den är vidöppen. Är det någon gång man skulle glömma stänga är det ju när man inte ser att den är vidöppen, dvs när den är på glänt. Så funktionen är onödig!

Frysen är inget för en barnfamilj. Det går inte att få in en stor formfranska tex. Man måste "planera" hyllorna för att få plats, alt ha en frysbox någon annan stans.

Underbart att slippa frosta av! Man kan bara torka av med en trasa. Det brukar jag göra när det är tomt på hyllan innan storhandling, på så vis hålls både kyl och frys rena. Väldigt smidigt!

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Den här recensionen av LG GWB207FLQA har fått betyget:

"användbar" av (100%):
  1. cover15
  2. fotomojjet
  3. mammamalin

LG GS5163AEMZ LG GS5163AEMZ
Kombinerad kyl/frys - Fristående - Bredd: - Millimeter - Djup: - Millimeter - Höjd: - Millimeter
Köp nu för endast 14 910,00 kr
LG GS9166AEJZ LG GS9166AEJZ
Kombinerad kyl/frys - Energiförbrukning: 385 kiloWattimmar per år - Djup: 760 Millimeter - Höjd: 1790 Millimeter
Köp nu
LG GB7143TIRW LG GB7143TIRW
Kombinerad kyl/frys - Energiförbrukning: 245 kiloWattimmar per år, 249 kiloWattimmar per år - Djup: 671 Millimeter - Höjd: 2010 Millimeter, 2009 Millimeter
Köp nu