Länsförsäkringar Göteborg rekommenderas

4  05-10-2009

Fördelar:
pålitliga och bra priser

Nackdelar:
barnförsäkringen är inte toppen

muddytrousers

Om mig: Gör comeback på ciao :)

Medlem sedan:21-09-2009

Den här recensionen har betygsatts av 10 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget användbar

Vi har alla våra försäkringar utom barnförsäkringarna hos Länsförsäkringar. Vi har varit kunder hos dem i snart 15 år och inte haft några som helst problem. Förvisso har vi väl inte haft några komplicerade ärenden, utan det har rört sig om vad jag gissar är rutinärenden för dem så som cykelstölder och bucklor på andras bilar.

Det är lätt att komma i kontakt med Länsförsäkringar på telefon, och det känns som att de är seriösa i sin framtoning. Vissa andra försäkringsbolag kan jag uppleva lite pushiga, men vid alla mna kontakter med Länsförsäkringar har jag upplevd dem seriösa.

Prismässigt tror jag inte vi skulle kunna ha billigare försäkringar än de vi har med länsförsäkringar, men om det är generellt för alla vet jag inte (vi bor exempelvis i lägenhet).

Jag väljer mellan 4 och 5 stjärnor, men jag fastnar vid 4 dels eftersom deras barnförsäkring (vad jag kan bedöma) inte är lika bra som Trygg Hansas.

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Läs mer om den här produkten
Den här recensionen av Länsförsäkringar har fått betyget:

1. bosa
  2. Lhasa