Recension av "Libero - Tvättservett Tvättlappar"

publicerad 2010-08-21 | pemmz
Medlem sedan : 2010-06-09
Betygsätt och kommentera gärna mina recensioner så gör jag detsamma för dig! Skriv gärna om jag kan göra något bättre istället för att bara ge dåliga betyg utan att man vet vad man har gjort för fel.
Fördelar locket på förpackningen
Nackdelar skulle vara priset då
Kvalitet
Design
Pris

"Libero tvättservetter fungerar utmärkt"

Info

En förpackning våtservetter innehåller 64st servetter. Våtservetterna är väldigt skonsamma mot huden och är oparfymerade. Dom innehåller rapsolja och vitamin E som är fuktgivande. Alla libero produkter är dessutom svanenmärkta! Förpackingen är utrustad med ett lock som gör att servetterna inte torkar.

Min åsikt

Dessa servetterna är verkligen bra, dom är lagom blöta och så är dom skonsamma mot huden. Locket på förpackningen är super bra! Dom flesta andra märken har ju bara en klisterremsa som aldrig vill stänga sig ordentligt vilket gör att servetterna blir torra. En förpackning servetter kostar ca 25 kr vilket jag tycker är helt ok, det kostar ju dom flesta andra också. Jag använder enbart dessa till min dotter eftersom det är dom bästa, använder bara liberos blöjor med:) Så jag rekomenderar defenitivt dessa och alla andra saker från libero!

Den här inlägget har blivit läst 1951 gånger och utvärderats till

• Mizzyz publicerad 2010-08-31