Libero - Tvättservett Tvättlappar

Recension av

Libero - Tvättservett Tvättlappar

Sammanvägt betyg (7): Användarnas sammanvägda betyg Libero - Tvättservett Tvättlappar

Alla recensioner om Libero - Tvättservett Tvättlappar

Skriv din egen recension

Libero tvättservetter fungerar utmärkt

5  22-08-2010

Fördelar:
locket på förpackningen

Nackdelar:
skulle vara priset då

Kvalitet

Design

pemmz

Om mig: Betygsätt och kommentera gärna mina recensioner så gör jag detsamma för dig! Skriv gärna om jag kan ...

Medlem sedan:09-06-2010

Den här recensionen har betygsatts av 15 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar

Info

En förpackning våtservetter innehåller 64st servetter. Våtservetterna är väldigt skonsamma mot huden och är oparfymerade. Dom innehåller rapsolja och vitamin E som är fuktgivande. Alla libero produkter är dessutom svanenmärkta! Förpackingen är utrustad med ett lock som gör att servetterna inte torkar.

Min åsikt

Dessa servetterna är verkligen bra, dom är lagom blöta och så är dom skonsamma mot huden. Locket på förpackningen är super bra! Dom flesta andra märken har ju bara en klisterremsa som aldrig vill stänga sig ordentligt vilket gör att servetterna blir torra. En förpackning servetter kostar ca 25 kr vilket jag tycker är helt ok, det kostar ju dom flesta andra också. Jag använder enbart dessa till min dotter eftersom det är dom bästa, använder bara liberos blöjor med:) Så jag rekomenderar defenitivt dessa och alla andra saker från libero!

Mizzyz

2. erkan00
  3. Lurvaslurinng

Libero - Wet Wipes Libero - Wet Wipes
(+) Dem gör det dem ska
(-) Priset och att dem innehåller alkohol
2 recensioner
Libero - Olja Libero - Olja
(+) Dryg och prisvärd, många användningsområden.
(-) Babyn blir hal när man ska lyfta upp den ur badet om du använt olja i vattnet.
8 recensioner
Libero UP&GO Storlek 6 Libero UP&GO Storlek 6
(+) Otrolig uppsugningsförmåga, lätt att ta av och på, huden är torr och fin, märks knappt
(-) Den är dyr och den kanske är alldeles för effektiv, barnet vill aldrig bli torr
1 recension