Max Factor - Max Factor Masterpiece Max Mascara

Recension av "Max Factor - Max Factor Masterpiece Max Mascara"

publicerad 2012-02-18 | Thilda90
Medlem sedan : 2011-08-30
Fördelar Prisvärd, helt klumpfri, kliar och irriterar inte, snygg design
Nackdelar Inga som helst!
Lyxkänsla
Kvalitet

"Bästa mascaran någonsin!"

Max Factor - Max Factor Masterpiece Max Mascara

Max Factor - Max Factor Masterpiece Max Mascara är utan tvekan den bästa mascaran som gjorts, av alla märken.

Den klumpar sig aldrig, räcker väldigt länge och torkar inte ut för det, det börjar inte klia i ögonen av den, och själv är jag ganska känslig mot vissa mascaror men jag har aldrig haft problem med den här. Man behöver aldrig använda ögonfransböjare, utan den böjer upp dina ögonfransar så det ser ut som du har lösögonfransar, det blir jättesnyggt!

Den har en snygg desigt och är inte heller dyr för att vara en "märkesmascara" måste jag säga, den finns på alla affärer som har max factor i sitt sortiment, den brukar ligga på mellan 140 och 180 kr hos t.ex H&M. Den finns även för riktigt bra priser på Blocket e-handel, t.ex hos Brallis.se för 69 kr just nu. Men jag vill bara säga att Brallis.se är lite sisådär att beställa ifrån, när jag beställde därifrån fick jag vänta nästan 3 veckor på mina saker och då hade dom dess utom skickat fel foundation. Annars finns den på Nordicfeel.se för 99 kr. Jag har aldrig beställt därifrån så jag vet inte hur dom är men dom jag känner som beställt där har aldrig nämnt några problem.

Jag tycker absolut att den är värd att köpa! Finns inga som helst nackdelar med den!

Den här inlägget har blivit läst 2055 gånger och utvärderats till

erbjudanden "Max Factor - Max Factor Masterpiece Max Mascara"

Produktinformation : Max Factor - Max Factor Masterpiece Max Mascara

Typ: Mascara