Bästa mascaran någonsin!

5  19-02-2012

Fördelar:
Prisvärd, helt klumpfri, kliar och irriterar inte, snygg design

Nackdelar:
Inga som helst !

Thilda90

Medlem sedan:30-08-2011

Den här recensionen har betygsatts av 9 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar

Max Factor - Max Factor Masterpiece Max Mascara är utan tvekan den bästa mascaran som gjorts, av alla märken.

Den klumpar sig aldrig, räcker väldigt länge och torkar inte ut för det, det börjar inte klia i ögonen av den, och själv är jag ganska känslig mot vissa mascaror men jag har aldrig haft problem med den här. Man behöver aldrig använda ögonfransböjare, utan den böjer upp dina ögonfransar så det ser ut som du har lösögonfransar, det blir jättesnyggt!

Den har en snygg desigt och är inte heller dyr för att vara en "märkesmascara" måste jag säga, den finns på alla affärer som har max factor i sitt sortiment, den brukar ligga på mellan 140 och 180 kr hos t.ex H&M. Den finns även för riktigt bra priser på Blocket e-handel, t.ex hos Brallis.se för 69 kr just nu. Men jag vill bara säga att Brallis.se är lite sisådär att beställa ifrån, när jag beställde därifrån fick jag vänta nästan 3 veckor på mina saker och då hade dom dess utom skickat fel foundation. Annars finns den på Nordicfeel.se för 99 kr. Jag har aldrig beställt därifrån så jag vet inte hur dom är men dom jag känner som beställt där har aldrig nämnt några problem.

Jag tycker absolut att den är värd att köpa! Finns inga som helst nackdelar med den!

Bilder på Max Factor - Max Factor Masterpiece Max Mascara
Max Factor - Max Factor Masterpiece Max Mascara 4862053cb62a2bddca0675bebf2ab95dac2a8a26 - Max Fac
Max Factor - Max Factor Masterpiece Max Mascara

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Jämför priser Ordna efter Pris
Max Factor Masterpiece Mascara - Rich Black

Max Factor Masterpiece Mascara -​ Rich Black

Definiera dig med Max Factor Masterpiece High Definition Mascara som brukar ...

mer

...

89,00 kr stylingagenten.se Betygsätt nu

Fraktavgifter: Okänt, se butik

stylingagenten.​se

Den här recensionen av Max Factor - Max Factor Masterpiece Max Mascara har fått betyget:

1. eliut
  2. universum777
  3. Lhasa

Max Factor - 2000 Calorie Dramatic Look Mascara - Rich Black Max Factor - 2000 Calorie Dramatic Look Mascara - Rich Black
(+) kanon
(-) inga
4 recensioner
Köp nu för endast 68,00 kr
Max Factor - 2000 Calorie Dramatic Look Mascara Max Factor - 2000 Calorie Dramatic Look Mascara
(+) Riktigt bra volym! Lätt att använda!
(-) Tar slut rätt så fort
3 recensioner
Köp nu för endast 59,00 kr
Max Factor - False Lash Effect Mascara Max Factor - False Lash Effect Mascara
(+) Krämig formula, vilket gör att den inte smular
(-) Lätt att ta lite för mycket.
18 recensioner
Köp nu för endast 79,00 kr