Micki - Minipolis T-Shirt 4-7 År

Recension av

Micki - Minipolis T-Shirt 4-7 År

Sammanvägt betyg (3): Användarnas sammanvägda betyg Micki - Minipolis T-Shirt 4-7 År

2 erbjudanden från 199,00 kr till 199,00 kr

Alla recensioner om Micki - Minipolis T-Shirt 4-7 År

Skriv din egen recension

Kul poliströja.

4  24-06-2010

Fördelar:
Välgjord .  Bra kvalite .

Nackdelar:
Något dyr .

Kvalitet

Design

Kvasthulda

Om mig: Läser och betygsätter hos dom som gör detsamma.

Medlem sedan:17-05-2010

Den här recensionen har betygsatts av 26 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar
Egna åsikter

Jag och min sambo är stödfamilj till en liten pojke på 4 år. Han är hos oss ungefär varannan helg. Den här lilla killen är väldigt fascinerad av poliser, precis som många andra barn. Jag tror även det har bidragit att min bror jobbar som polis, vilket gör att han upplever sådan spänning med polisyrket.

Vi var i alla fall till en leksaksaffär en dag. Det enda han ville köpa den gången var den här poliströjan. Och jag kan säga att det har varit väl investerade pengar. Pojken hinner nästan inte komma innanför dörrarna här, innan han ska vara polis. Favoritleken är absolut att jaga tjuvar.
Kvalite, material och utseende

Jag tycker att den här tröjan håller riktigt bra kvalite. Den är gjord av 100% bomull och kan tvättas på 60 grader. Personligen tycker jag att det är väldigt viktigt vad beträffar barnkläder. Jag har tvättat tröjan flera gånger, och den har behållt både färg och form. Poliströjan har en botten som går i blått, med svarta och vita detaljer. Den ser välarbetad ut. Tydligen ska polisen själva ha varit med i produktutvecklingen. Det finns även en poliskeps att köpa till. Om man önskar att komplettera med en sådan, kan jag tillägga att den är i onesize. Kepsen regleras med kardborreband.

Storlek

Vi köpte storlek 110-120, 4-7 år. Den kanske är lite lång på våran lilla guldklimp. Men inte så att jag tycker att det spelar någon väsenlig roll. Desto längre kan han använda den. Tröjan finns även i mindre och större storlek.
Pris och tillgänglighet

Nu köpte jag den här tröjan i en lokal leksaksaffär. Det ordinarie priset skulle då ha varit 199 kronor. Denna var dock nedsatt till halva priset. Jag kollade runt lite på nätet, och där var priserna lite lägre, samt väldigt varierande. Så det lönar sig nog att jämföra lite. Nu kan jag tycka att 200 spänn kan vara ett lite dyrt ordinarie pris, för en barn t-shirt kanske. God tillgänglighet i välsorterade leksaksbutiker, samt bland webshopparna.

Tillverkare

Micki leksaker, 0470-673 15. E-post: info@micki.se
Sammanfattning

Jag tycker det här är en produkt som håller god kvalite. Den ser välarbetad och detaljrik ut. Den har fungerat bra att tvätta. Ordinarie pris på denna tröja kan jag dock tycka ligger något i överkant. Man hade definitivt kunnat få kepsen på köpet anser jag. Men jag tycker att den har varit väldigt användbar hemma hos oss i alla fall.

sandrastomberg

sandrastomberg

13-11-2010 10:13

En sån här har min son :)

mattihp

mattihp

04-07-2010 13:17

Bra skrivet om lite av en klassiker.

Savanna

Savanna

24-06-2010 10:08

Jag har kollat igenom texten noga och jag vet inte vad som skulle saknas dessvärre har jag slut på högsta betyg

Jämför priser Ordna efter Pris

...

199,00 kr cdon.com 1 Betyg

Fraktavgifter: 49,00 k...

Tillgänglighet: 2-​4 Dagar

Besök butiken

cdon.com

Micki, Minipolis, t-shirt, 8-10 år

Wow, nu kan du vara polis på ''''riktigt''''! Med den här t-shirten ser du ...

mer

199,00 kr Lekmer.se 8 Betyg