moderna försäkringar

5  22-07-2007

Fördelar:
lågt pris

Nackdelar:
vet ej

syran

Medlem sedan:18-11-2004

Den här recensionen har betygsatts av 2 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget användbar

Vi har hemförsäkring hos Moderna Försäkringar och genom medlemskap hos Villaägarnas Riksförbund fick vi riktigt bra premie. Eftersom vi reser mycket har vi extra resskydd och det visade sig vara en god investering när dottern (omyndig) på egen hand var i Turkiet och hamnade på sjukhus. Vi tog kontakt med SOS International som tog försäkringsuppgifter och som även fick uppgifter från sjukhuset. När jag sen ringde Moderna försäkringar på kontorstid behövde de inga uppgifter av mig utan hade tagit allt via SOS och sjukhuset vi behövde inte betala en krona eller fylla i några papper för att försäkringen skulle gälla-SERVICE kan man säga-
I hemförsäkringen är villkoren och självriskerna lägre än de flesta bolag vi jämfört med och dessutom är premien lägre.
Vill man ha kontakt med dem är det mail eller telefon men så länge de är lätta att ha att göra med struntar jag i om jag får träffa dem personligen eller ej.

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Den här recensionen av Moderna Försäkringar har fått betyget:

"användbar" av (100%):