Monster Beats By Dr. Dre Studio High-Definition Headphones

Recension av

Monster Beats By Dr. Dre Studio High-Definition Headphones

Sammanvägt betyg (1): Användarnas sammanvägda betyg Monster Beats By Dr. Dre Studio High-Definition Headphones

Ett bra tryck!

4  06-08-2011

Fördelar:
Mäktig Bas, Snygga, Lyxiga

Nackdelar:
Dyra, Plastiga, Drivs på batterier

Laser

Medlem sedan:06-08-2011

Den här recensionen har betygsatts av 11 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget användbar

För första gången när man får hålla i kartongen till hörlurarna så känns det väldigt lyxigt. När man går vidare och öppnar produkten så finner man två olika kablar, en med mick och en utan. Dessa kablar är slitstarka och ger ett väldigt bra ljud med minimalt med störningar.

Man får med ett hardcase som är ypperligt att använda när man reser.

Tråkigt nog så fungerar inte hörlurarna utan batterier. Jag byter dom var tredje vecka. Jag lyssnar några timmar om dan. Men känslan av att byta batterier känns jobbigt och dyrt. Jag rekommenderar uppladdningsbara batterier.

Dom känns lite plastiga om man tar på dom, känns som att för den summan pengar så borde man få nå mer.

Ljudet går inte att klaga på, otrolig bas. Om man lyssnar på rock är detta inte lurarna för dig. SHM, 50 cent, Lady Gaga och nästan allt som spelas på NRJ. The Voice och Radio 107,5 så passar dessa lurar perfekt!

Väldigt sköna att ha på öronen! Bara ha dom på sig och trycka på "noise cancel" när du sitter på bussen, pendeltåget eller flygplanet tar bort det mesta av jobbigt surr.

absolutciiilla

absolutciiilla

06-08-2011 18:58

gillar inte när det känns plastigt!

Den här recensionen av Monster Beats By Dr. Dre Studio High-Definition Headphones har fått betyget:

1. JanneRafiki
  2. Lhasa