Nelly

Nelly

Sammanvägt betyg (67): Användarnas sammanvägda betyg Nelly

Alla recensioner om Nelly

Skriv din egen recension

Trendiga kläder, med otroligt snabb leverans

5  24-08-2009

Fördelar:
Extremt snabb leverans, bra variation på varor och märken

Nackdelar:
Inga

Milliso

Medlem sedan:02-07-2007

Den här recensionen har betygsatts av 11 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget användbar

Jag la min beställning på Nelly.se på söndag kväll cirka klockan 23:30, och redan på tisdagen låg det en lapp i min brevlåda att jag hade ett paket på posten, från Nelly.se. Alltså fick jag min leverans på mindre än 2 dygn, något som jag inte trodde var möjligt.

Dessutom så var skorna väldigt billiga, 99 kronor. Och dessa skor är inte de enda i den prisklassen. Nelly.se har många fina skor (främst högklackade), både från kända designers (som är något dyrare) och sitt eget märke (som är väldigt billiga). Mina skor var deras egna, och kvaliteten är helt okej. Dessutom så fick jag med extra klackar (det nedersta på klacken, som slits ut efter ett tag).

På sidan hittar man enkelt det man letar efter, tack vare sökfunktioner, när man både kan söka efter ett ord, och vilket plagg man söker. Även när det gäller kläder har de både lite dyrare design-plagg och lite billigare plagg.

Du kan bland annat betala direkt, med kreditkort, och frakten är alltid 39 kronor, oavsett hur mycket du handlar.
Jag har inte behövt komma i kontakt med kundtjänst, så dem kan jag inte bedöma.

Jag rekomenderar verkligen Nelly.se om du vill köpa trendiga kläder eller skor, både märkesplagg och andra lite billigare märken. Jag kommer absolut handla från Nelly.se fler gånger.

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Den här recensionen av Nelly har fått betyget:

1. Hiives

"användbar" av (91%):