Chips

Recension av "Olw Cheez Heartz"

publicerad 2013-01-21 | Sagoalvan
Medlem sedan : 2010-05-04
Läs mer om mig http://sagoalvan.blogspot.se/
Fördelar Väldigt goda, lena och perfekt form= hjärtan!
Nackdelar Fastnar som andra ostbåge/ ostkroke produkter i tänderna.

"Kärlek i en påse- OLW:s nyhet Cheez Hearts,för dig & din pojkvän!"

Hjärtformade ostbågar från OLW

220 g

Såg dessa på vår Hemköpsaffär- klart jag inte kunde motstå att köpa dem, fick lite pengar av min mormor i julklapp så det känns som jag hade råd med dessa plus att det alltid är kul att prova lite nya produkter såklart.

Jag tycker det är roligt när företag som OLW förnyar sina produkter och dessa osthjärtan känns ju väldigt nya med sin utforming, ostbågar/ostkrokar i nya kläder.
Det syntes direkt när jag gick bland chips och snacks hyllorna på Hemköp att det kommit en ny produkt. Jag har hört att affärer har god koll på var i affären man tittar och på vilken höjd och hylla och här var de verkligen rätt placerade för mig. De var lite under maghöjd och låg helt i mitten av snackshyllan.

Påsarna tilltalade direkt med sin ljusblå helt annorlunda färg än alla andra snacks. Jag såg direkt att det var hjärtan och de blev helt klart mitt val för helgen. Min pojkvän blev riktigt glad med för han såg det lite som en kärleksgest att jag kom med

Den här inlägget har blivit läst 1886 gånger och utvärderats till

• universum777 publicerad 2013-01-25
    Mycket bra skrivet! Härlig bild!
  • Lhasa publicerad 2013-01-25
    Tillbaka med betyg