En bra videobandspelare

4  27-01-2012

Fördelar:
Fungerar bra, bra kvalitet

Nackdelar:

sjubarnsmamma

Om mig: Jaha, då blev det mindre läsningar och betygsättningar efter ciao:s förändringar. Det var inte ovänt...

Medlem sedan:17-11-2010

Recensioner:2085

Den här recensionen har betygsatts av 10 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget användbar
Philips VR 710

Videofilmer är inte så populära idag. Inte sen DVD skivan kom till, men vi som växte upp under Videons tid har nog en hel del videofilmer liggande någonstans. Jag har det och vissa filmer kan man ju inte få tag på DVD faktiskt. Jag har inte hjärta att slänga dom så hemma hos mig har vi några videoapparater faktiskt. En av dom är denna.

Bredd: 43.5 cm
Djup: 29 cm
Höjd: 9.3 cm
Vikt: 4.3 kg

Mitt omdöme

Jag tycker denna apparat är mycket fin faktiskt. Den är kanske något klumpig om man är van vid de smala DVD spelarna, men då ett VHS band är något tjockare så måste apparaten också vara lite tjockare. Denna spelare är svart och ser ut som de flesta VHS spelare gör. Det finns tracking, vilket gör att man kan få bättre bild. Den visar hur långt in på filmen man har kommit. Det står den spelbara tiden i displayen. Det finns klocka som visas när den inte används. Den har fyra videohuvuden och den rengör automatiskt. Denna Video är definitivt mycket användbar om man har videofilmer liggande hemma. Just för tillfället har inte jag den hemma för sonen ville låna den. Han tycker den fungerar bra han med, men han tycker att det är smidigare med en DVD skiva. Den får fyra stjärnor av fem möjliga av mig.

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!