Smidig DVD-spelare med hårddisk

4  08-05-2007

Fördelar:
Enkel att använda

Nackdelar:
Mer minne vore inte fel

marcwillow

Medlem sedan:15-12-2004

Den här recensionen har betygsatts av 4 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget användbar

När jag slängde ut min gamla video ersatte jag den med denna DVD-spelare. Det ångrar jag inte. Nu kan man t ex börja spela in ett program och sedan börja titta på de tio minuter senare för att slippa se reklamen som man lätt spolar förbi.

Den är enkel och smidig att använda. Det går snabbt att lära sig att spela in på hårddisken, att spela över på inspelningsbara DVD-skivor mm. Dessutom är den rätt snygg.

Det enda jag ångrar är att jag inte tog i det dubbla när jag valde hårddiskstorlek. Det går dock att komma runt det genom att lägga över det man vill spara på billiga DVD-skivor.

Man ska också tänka på att bildkvaliteten på inspelat material inte blir 100%-igt såvida man inte höjjer kvalitetsinställningarna. Men då äter den minne från hårddisken direkt.

Den här dvd-spelaren rekommenderas! Eller dess storebror med mera minne. :-)

Tjatlass

Tjatlass

09-05-2007 00:05

Jag har "storebror" till denna och även om jag har 160Gb så skulle jag nog vilja ha 250Gb:an. Men det brukar vara bäst att hålla sig i mitten.

Den här recensionen av Pioneer DVR-433H har fått betyget:

"användbar" av (100%):