Razor make u imba

5  27-01-2012

Fördelar:
Ligger lätt i handen,Skönt att spela med . otrolig spelupplevelse

Nackdelar:
En aning svårt att lära sig i början

buddha84

Medlem sedan:05-04-2010

Den här recensionen har betygsatts av 8 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar

Fick min Razer naga i julklapp av min kära sambo och sen dess har det varit en fröjd att spela,Hade velat ha en sådan länge och den levde upp till mina förväntningar till hundra procent.

DESIGN/FORM /FUNKTION:

Designen är läcker och är en riktig ögonblicks fångare,den lysande blå knappsatsen gör att det är möjligt att spela i mindre bra ljus och man känner av en gnutta lyx i handen
Den är utrustat med ett "tagentbord" på 12 knappar för inställning av olika kommandon
brevid tummen vilket underlättar spelande..sammanlagt har den 17 mmo-optimerade knappar vilket gör att du kan skapa flera hunda olika spelkommandon.
Den ligger lätt i handen med en ergonomisk utformning som verkligen ökar användbarheten för musen.den är väldigt lätt att programmera.
Musen har en läshastighet på 200 P /sek -rörelseläsaren är laser

Det som är ett minus är att har man stora händer så kan knapparna längst ner vara en aning svår åtkomliga.Samt att den kan vara lite krånglig att lära sig hantera i början men när väl den biten är löst så kommer man aldrig vilja ha en annan gaming mus

KVALITETEN:
Är helt fantastisk,den känns inte billig och är lätt att styra, kan inte bli bättre.

Jag spelar enbart World Of Warcraft och spelandet har som sagt blivit mycke bättre mer effektivt,kan tänka mig att det funkar minst lika bra i andra MMO spel.musen är ett "måste" för alla MMO:are

PRISVÄRDHET:
Absolut värd varenda slant tycker nästintill att den är en aning för billig men det ska man ju absolut inte klaga över ;)

Jag kan varmt rekommendera denna mus till alla mmo:are och ni kommer verkligen märka av en markant skillnad på erat spelande man blir imba du blir oövervinnerlig

so get ready to get imba

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Den här recensionen av Razer Naga MMO har fått betyget:

1. sparks
  2. Lhasa
  3. kuligheter

Razer Naga Epic Razer Naga Epic
(+) Skön att använda, många makros som du kan ställa in hur du vill, kan laddas och användas trådlöst
(-) kan ta slut på batterier ganska fort, plast sidorna kan gå sönder
1 recension
Köp nu för endast 59,00 kr
Razer Naga - mus RZ01-00280100-R3G1 Razer Naga - mus RZ01-00280100-R3G1
PC
2 recensioner
Köp nu för endast 549,00 kr
Razer DeathAdder - mus RZ01-00150100-R2M1 Razer DeathAdder - mus RZ01-00150100-R2M1
PC, Mac
10 recensioner