Apple iPod Nano 8 GB (femte generationen) > Recensioner

Läs 10 recensioner | Skriv recension | Ställ en fråga

1-10 av 10 recensioner om Apple iPod Nano 8 GB (femte generationen)   ordna efter: Användbarhet | Produktbetyg | Datum
Mycket innehåll i liten förpackning
Skriven av Kaelen

Fördelar: Kompakt design, bra översikt över musikbiblioteket, användarvänlig
Nackdelar: Inga

Det här är bland det bästa jag köpt i musikspelarväg, någonsin. Jag ville ha något som var litet och kompakt, men med snygg design; inte krångligt men ändå någorlunda avancerat, lätt översikt över mitt musikbibliotek, och helt enkelt bra kvalité. Den har en väldigt snygg design, ganska enkel med raka linjer och inga krusiduller. Det är även en snygg design av själva programmet i iPoden, och en oerhört lätt översikt över ens bibliotek, och möjligheter ... Läs recension

01-07-2010
Apple iPod Nano
Skriven av eriiicaaa

Fördelar: Den bästa musikspelaren som finns
Nackdelar: byter låt om man råkar skaka lite på den

Apple har flera olika iPod nanon, men den här är den bästa tycker jag och har den finaste designen. Den finns i många olika färger och är liten och lätt att hantera. Tar ingen plats så den är lätt att ha med sig överallt. Den har många olika funktioner som videoinspelning och radio. Den kan användas när som helst när man har lust att lyssna på musik. Men jag brukar använda den när jag reser nånstans, i buss,tunnelbana, ute med hunden m.m. Men ... Läs recension

08-04-2010
iPod Nano är resornas bästa vän
Skriven av Avancerat

Fördelar: Smidig att ha med sig, lätt, bra ljud och bra bild.

...Bl.a MP3, MP3 VBR, Audible, Apple lossless, AIFF, WAV. Är en mp3-spelare som inte bara kan spela musik. Utöver detta finns även en kamerafunktion med inspelningsmöjligheter och det finns även en inbyggd mikrofon som gör dina filmer roligare. Den har även en smidig genius-funktion som gör det lätt för dig att utifrån dina favoritlåtar skapa en personlig låtlista med låtar som liknar den låt du från början valt. Utöver dessa ... Läs recension

25-11-2010
Tunn, smidig och vacker.
Skriven av Transvestor

... Ljudfiler som stöds AAC, AIFF, Apple Lossless, MP3, WAV (PCM) Ljudformat Videofiler som stöds MP4, MPEG4 Dimensioner Mått (BxHxD) 38,7 × 90,7 × 6,2 mm Vikt 36,4 g Funktioner Inbyggda internettjänster Inbyggd kamera Ja Endast video Kommunikation Inbyggd FM-sändare Nej Trådlöst nätverk Nej Kompatibilitet ID3-taggar Ja UMS-kompatibel Nej Lagring Minneskapacitet 16 GB Minneskonstruktion ... Läs recension

02-04-2010
Apple iPod Nano (5th Generation) 8 GB-Smal och Fin
Skriven av Miiitra

Fördelar: Finns många grejer man kan göra på ipoden
Nackdelar: lite högt pris

Vad man kan göra i en ipod nano Jag har en egen ipod som är lila och jag är väldigt nöjd om den. I den där lilla ipoden kan du lyssna på musik i högtalare och i hörlurar. I ipoden finns det även en stegräknare som räknar hur många steg du har gått. I ipod nano kan man filma med vidiokamera som inte kan i dom andra ipoderna. Man kan även spela spel på ipoden medans man lyssnar på musiken. Det finns tre spel. Man kan också se hur mycket klockan ... Läs recension

06-03-2010
Enkel, snygg och lätt
Skriven av hejd

Fördelar: Enkel, snygg, mycket minne.
Nackdelar: Hackar ibland, tar åt sig teperatur (blir kall om det är kallt och blir varm om det är varmt)

Jag har nu använt mig av Ipod Nano i ungefär 4 månader. Den är super enkel. Till och med jag som typ aldrig fattar sånt klarar mig ganska bra med den. Den har en enkel meny och funktionen som gör att man inte behöver hörlurar och att man kan lyssna med högtalare gör den bara bättre! Underbar att ha under sommaren! Ljudet är väl helt helt okej. Ibland kan man irritera sig över att vissa låtar inte spelas lika högt som andra. Sen så hackar den ibland. ... Läs recension

06-07-2011
Apple iPod Nano 8 GB - Utmärkt att ha med sig på långa resor
Skriven av tarzan90

Fördelar: Hållbart batteri, liten och smidig
Nackdelar: ---

Apple iPod Nano tycker jag är jättebra att ha med sig när man ska åka iväg någonstans eller bara vill isolera sig från alla andra ljud runt omkring en. Den är liten och lätt att ta med sig. Man får plats med mycket musik och du kan även lägga in videor och bilder i den. Den finns i nio olika färger så det är bara att välja sin favorit. Batteriet håller länge, så man behöver inte vara särskilt rädd för att det ska ta slut snabbt. I början hade jag ... Läs recension

31-05-2010
iPod nano 8 gb - nog bästa musikspelaren.
Skriven av Flumelie

Fördelar: Smidig, enkel att ha med, okomplicerad.
Nackdelar: "dyr".

Jag är inte så mycket för appel produkter då i princip alla går sönder på en gång utan anledning. Enligt mig är priset onödigt dyrt, men så är det ju i och för sig med dom flesta tekniska prylarna i dagens läge. Jag sätter en fyra i betyg eftersom att jag anser att man inte kan hitta någon bättre musikspelare. Ipods är det bästa appel har gjort och något dom har lyckats med, smidig och komplett, enkelt att använda och snygg design. Den enda nackdelen ... Läs recension

05-03-2012
Ipod är en av dom bästa att ha i fickan
Skriven av DJSakom

Fördelar: Liten och lätt, bra med utrymmer för musik och film, inställningarna för få den till som man själv
Nackdelar: nada

...gratis och kan hämtas från Apple http://www.apple.com/se/ipod/ ... Läs recension

19-11-2010
(20-11-2010)
iPod nano 8GB (apple)
Skriven av wiaoh

Fördelar: Smidig, snygg och bra ljud
Nackdelar: Inte för den tajtaste plånboken

Söker du en musikspelare med bra ljud, stort minne, snygg design och till ett bra pris? Då är det en iPod nano du söker! Minnet är 8GB (finns även i 16GB) och detta rymmer väldigt många låtar. Designen är även j*vulskt snygg och finns i en mängd olika färger. Skärmen är stor och det är lätt att hitta bland alla dina låtar och album, du kan även blanda alla dina låtar eller spela den uppifrån och ner i ordning. I denna ipod kan du även lägga in bilder ... Läs recension

Ciao medlemmar har gett recensionen genomsnittsbetyget ganska användbar
ganska användbar

30-09-2010