Counter-Strike 1: Anthology - [PC] > Recensioner

Läs 9 recensioner | Skriv recension | Ställ en fråga

1-9 av 9 recensioner om Counter-Strike 1: Anthology - [PC]   ordna efter: Användbarhet | Produktbetyg | Datum
Mest spelade onlinespelet!
Skriven av krutovs

Fördelar: Lättspelat, roligt, lättlärt
Nackdelar: Beroendeframkallande

Counter-Strike är det största online-spelet, inte bara i sverige men i världen. Mer än 200.000 människor i bara sverige spelar det online, det är mer än var dem som spelar fotboll och hockey gör tillsammans! I Counter-Strike är det två lag, T (terrorister) och CT (Counter-Terrorister, liknande poliser) det finns två versioner, en ''campaign'' och en onlineversion, i campaign går det ut på att utföra uppdrag med medspelare som spelas av datorn, s ... Läs recension

20-04-2008
Counter-Strike: ett gammalt spel som fortfarande hänger med.
Skriven av per69

Fördelar: Känslan, Oändligt spelande, Roligt, Många servrar att spela på
Nackdelar: Grafiken

Counter-Strike släpptes 1999 som en modifikation till spelet Half-Life och har sedan dess varit mycket populärt, det har t.o.m. sålt över nio miljoner exemplar samt är ett av de största spelen inom e-sport. Ett klassiskt First Person Shooter-spel där man kan välja att antingen spela som terrorist eller anti-terrorist. Deras jobb är olika genom de banor som finns i spelet: På vissa banor så ska terroristerna lägga en bomb och se till att anti-terroristerna ... Läs recension

05-09-2010
Counter - Strike
Skriven av egalapoj

Fördelar: billigt,roligt,populärt
Nackdelar: berodendeframkallande, grafiken

counter strike - även kallt CS är ett FPS spel. Handling: Själva spelet har inte någon story, det är ett online spel så man spelar mot andra på internet. Du spealr som Counter Terrorist elelr som Terrorist. Beroende på bana så vinner man genom att eliminera hela motståndarlaget. Ibland ska Counter ta och rädda gisslan, ibland desarmera en bomb. Positivt: * Finns många vapen och man väljer helt själv * Otroligt många banor * välidgt populärt ... Läs recension

07-09-2008
Gammalt spel som fortfarande är mycket aktuellt!
Skriven av Leyo

Fördelar: Bra upplägg, Flera standardbanor och spelar gjorda banor, Kul att spela då och då
Nackdelar: Rätt tråkig grafik

Counter Strike Counter Strike är ett rätt gammalt spel nu men fortfarande otroligt populärt. Det började som en så kallad ”mod” (tillägg) till spelet Half Life men släpptes senare som ett fristående spel. Counter Strike går ut på att i rundor döda motståndarlaget eller utföra vissa mål. Man spelar antingen som terrorist eller counter terrorist. De båda lagen har olika vapen och mål samt startar på olika delar av banorna. När man dödar fiender ... Läs recension

01-10-2010
Counter-Strike FPS billigt och grymmt
Skriven av teddysaur

Fördelar: Mycket stor variation mellan vapnen, stor variation mellan alla kartor, billigt
Nackdelar: VÄLDIGT beroendeframkallande

Ja! då har vi ju Counter Strike, ett av de bästa spelen genom tiderna enligt mig. Tjuv mot polis, vad mer kan du begära. Aptera en bomb eller försök att döda alla polisen innan dom hinner rädda alla gisslan som tjuv. Oj, tjuvarna har apterat bomben, ska man försöka hitta de tjuvarna som finns kvar och skjuta dom eller hinner man inte och skriker "Cover me, I'm defusing the bomb" och försöker desarmera den innan den sprängs. Jag själv är en Counter ... Läs recension

14-03-2010
Counter strike 1.6
Skriven av Vozor

Fördelar: Spelvänligheten
Nackdelar: Grafiken

Har spelat spelet sen det kom ut (2005) och har nästan spelat lite varje dag, man tröttnar inte på spelet. Du spelar terrorister mot poliser, antingen ska du planta en bomb, eller desarmera den, eller så ska poliserna rädda gisslor. Du börjar med dom andra från ditt lag, köper vapen och skydd, handgranater, you name it. Sen börjar det, man försöker döda motståndar laget. Dör man så får man bara vänta en liten stund tills rundan är slut, sen börjar ... Läs recension

09-09-2010
Counter-Strike, ett av världens mest älskade spel
Skriven av gabriielbengtsson

Fördelar: Billigt, Enkelt, En unik spelkänsla.
Nackdelar: Inget singleplayer

Jag ska då recensera spelet Counter-Strike som så ofta har räddat mina kvällar! Counter-Strike eller "cs" är ett multiplayer spel som lanserades i butik i november 2000. Det är ett mycket simpelt spel som bygger på att bekämpa terrorism/uträtta vissa mål såsom att plantera bomben eller skydda/rädda gisslan. Man spelar alltså som polis eller terrorist. Man kan spela "Casual" på öppna servrar med spelare från hela världen eller spela på en högre ... Läs recension

05-09-2010
Counter Strike 1.6 - Kriga för ditt rykte!
Skriven av moneymaker1337

Fördelar: Roligt
Nackdelar: Dålig grafik

Min åsikt! Väldigt roligt spel som kräver att man lägger ner massa med tid. När man spelat i ungefär ett halvår det är då det roliga börjar. Man blir bättre och bättre så till slut så är man bäst bland vännerna. Information För att spela spelet behöver man ha detta i sin dator! 128 mb ram 64 mb grafik kort 1,2 Ghz processor Grafik Grafiken är inte den bästa. Grafiken liknar mer inklistrade saker i själva spelet. Men man spelar ... Läs recension

21-08-2010
counter strike 1.6
Skriven av woodiy

Fördelar: över 10 miljoner spelare spelet dör aldrig ut
Nackdelar: gammalt spel och inte den bästa grafiken

Hej jag tänkte dela med mig av vad spelet counter strike 1.6 har givit mig. För det första sä är spelet ett av det kända spelen i värden jag tror till och med det plockar ut word of warcraft. jag fick ett tips av en polare för cirka 4 år sedan att jag skulle prova cs 1.6 jag var inte så intresserad då men jag testade och blev snabbt beroende eftersom spelet ger en känsla som inte många spel ger. spelet är väldigt rolig och lärorikt enligt mig ... Läs recension

Ciao medlemmar har gett recensionen genomsnittsbetyget ganska användbar
ganska användbar

14-09-2010