Counter-Strike Source - [PC] > Recensioner

Läs 11 recensioner | Skriv recension | Ställ en fråga

1-11 av 11 recensioner om Counter-Strike Source - [PC]   ordna efter: Användbarhet | Produktbetyg | Datum
CS source, uppförjaren till CS 1.6
Skriven av Fredreik

Fördelar: Roligt, billigt, tidsfördrivande.
Nackdelar: Fuskare, krävs internet, beroendeframkallande.

Counter strike: Source Jag köpte det här spelet för ett par år sen. Jag gillade spelet redan från början för det är ett underhållande spel. Inget långt jobbigt spel som man blir beroende av. Det här spelet kan spelas hur länge som helst utan att man tröttnar. Men samtidigt kan man stänga av det när helst man vill. Grafiken är mycket bättre i det här spelet än i spelet som kom före. Men det saknar lite av spelkänslan som fanns i tidigare version. Counter ... Läs recension

03-11-2009
Spelet där gemenskap är en möjlighet.
Skriven av arowanaj

Fördelar: Socialt, trevligt och överlevande.
Nackdelar: Enligt vissa är grafiken en nackdel, men jag kan inte hålla med om att det är en nackdel.

Counter-Strike Source Counter-Strike är inte ett FPS-spel i mängden utan kan snarare klassas lite som en gudfader inom kategorin first person shooter, även fast det finns en del stora spel som de tagit rygg på från början. Spelet, som är en modifikation på det nu för tiden kanske lite okända datorspelet Halflife, såg dagens ljus 1999. Sen dess har det genomförts förändringar, dock utan att ta bort den speciella känslan som de uppenbarligen lyckades ... Läs recension

02-10-2010
Counterstrike-Source
Skriven av Nilzone

Fördelar: Roligt , billigt , skaplig grafik
Nackdelar: Mycket fuskare.

Counterstrike Om spelet Counterstrike source släpptes 2005 i mitten av november och tillverkaren av detta spel var Valve Software. Counterstrike source går ut mest på att döda sina fiender. Man kan välja mellan 2 lag att spela för , counter terrorist och terrorist. Terroristerna ska planta en bomb på ett av bombställena (oftast 2 stycken bombställen) och se till att den exploderar eller döda alla sina motståndare för att vinna rundan. Counterterroist ... Läs recension

12-11-2010
Counter strike Source
Skriven av blondiie

Fördelar: roligt, underhållande, tidsfördrivande
Nackdelar: svårt, passar inte barn

Counter strike Source Detta spelet brukade jag spela väldigt mycket förr, för ungeför 4-5 år sedan då det var väldigt populärt bland mig och mina vänner. Det var faktist väldigt många timmar vi kunde spela, utan att jag faktist tröttnade. Counter strike är ett av världens vanligaste lan-spel. Spelets handling: Detta är ett så kallat skjutspel, villket innebär att man skjuter väldigt mycket. Man spelar online och delas upp i 2 ... Läs recension

18-01-2012
Ett skjutspel
Skriven av sjubarnsmamma

Fördelar: Man kan prata med andra spelare
Nackdelar: Tonåringar har lätt för att fastna i spelet, Krångligt i början

Counter Strike Detta är ett skjutspel som man antingen spelar online med och emot andra spelare eller så spelar man mot datorn. Man är två lag på banan. Det är polisstyrkan mot terroriststyrkan. Sedan är det bara att göra allt för att överleva. Det lag som står kvar på banan har vunnit. Det finns olika banor som man kan välja mellan. Några av banorna går ut på att terroristerna ska plantera ut en bomb och naturligtvis så ska det andra laget ... Läs recension

18-01-2012
Roligt och bra spel Counter strike
Skriven av zplatt

Fördelar: kul tidsfördriv, många uppdrag
Nackdelar: många fuskare, ganska blodigt, måste ladda ner en klient kalla steam

Jag har köpt spelet Counter strike: Source till PC och rekommenderar det starkt för dig som gillar skjutspel och att göra uppdrag. Grafiken har ändrats mycket sedan det förra spelet Counter strike: Anthonology till det mycket bättre och roligare. Spelkänslan är helt underbar det är bara att luta sig bak och njuta av skapelserna och grafiken, kontroll; kontrollen är ens dator mus och dator tangentbord och är man då van vid att sitta och skriva så ... Läs recension

02-08-2010
(03-08-2010)
CSS: kul spel men man tröttnar
Skriven av philxter

Fördelar: kul FPS, online, steam
Nackdelar: långtråkigt, dör för lätt, laddar länge

Ganska tråkigt spel för att man dör för lätt. Är van vid 1.6 där man inte dör direkt man blir träffad. Grafiken är bättre än 1.6 och ganska snyggt för att vara "CSS". Man tröttnar ganska fort på source, jag vet inte varför men man bara gör det. Det kan vara riktigt kul online om man har kompisar som kör annars är det inte kul. Det tar ganska lång tid för att komma in på en server. Jag vet inte om det beror på min internet eller spelet. Lätt att spela ... Läs recension

13-03-2010
(14-03-2010)
Counter-strike
Skriven av isittrueisitnot

Fördelar: roligt
Nackdelar: dålig grafik

Counter-strike förkortas oftast till cs och är ett skjutspel. Det finns två lag som kämpar mot varandra. Terroristerna och anti-terroristerna. Oftas går det ut på att man ska döda varandra, det laget som överlever vinner. Ibland så ska terroristerna plantera en bomb och anti-terroristerna ska se till att bomben inte sprängs. Det finns olika vapen man kan välja på tex machine gun, ak47, granater mm. Grafiken är sådär, bättre än counter-strike ... Läs recension

14-07-2009
Counter Strike Source
Skriven av egalapoj

Fördelar: bättre grafik sen 1.6
Nackdelar: inte lika populärt som 1.6

Detta skulle vi kunna kalla uppföljaren till counter strike 1.6 spelet går fortfarande ut på samma sak. Det är 2 lag. Terrorister mot anti-terrorister. Spelsättet varierar på olika banor. På vissa banor vinner de lag som dödar det andra laget. På andra banor så ska terroristerna spränga en bomb och anti terroristerna se till att den inte sprängs och på andra så ska anti terroristerna rädda gisslan som terroristerna har tagit. Skillnaden från 1.6 ... Läs recension

09-03-2009
Counter Strike Source Recension!
Skriven av moneymaker1337

Fördelar: Bra grafik, Steam, Bra gameplay!
Nackdelar: Känslig mot sämre datorer!

Mina åsikter om Counter-Strike Source är att det är så bra spelkänsla, om man bara ska spela i 10 minuter så fastnar man i en timme. Detta spel är bra på sitt egna sätt. Man blir inte bra på en dag utan man måste kämpa för att bli bra! Och när man är bra så då står man som herre på toppen. Så om ni ska köpa Counter-Strike Source så gör det. Men före så måste ni veta vad ni har för saker i datorn så att spelet inte laggar och hackar. För då går det ... Läs recension

16-08-2010
Cs 1.6
Skriven av WeeZi

Fördelar: Massor
Nackdelar: ett online spel som har mycket fusk man kan hitta!

Counter-strike, ett utav världens bästa o största FPS Online spel. Ett väldigt bra spel att fördriva tiden med, väldigt lätt att förstå vad man ska göra och väldigt lätt att fastna för. Har själv spelar Cs i snart 8 år och spelar fortfarande ibland idag, Man tröttnar helt enkelt inte för att det är så många som spelar och det finns så många mods o tillägg att man hittar alltid något ny server med ny mod att spela på efter man tröttnat på den gamla.. En ... Läs recension

25-10-2010

Jämför priser på Counter-Strike Source - [PC]

1 erbjudande för Counter-Strike Source - [PC]   Ordna efter Pris