Far Cry 2 - [PC] > Recensioner

Läs 7 recensioner | Skriv recension | Ställ en fråga

1-7 av 7 recensioner om Far Cry 2 - [PC]   ordna efter: Användbarhet | Produktbetyg | Datum
Diamantrecension   Far Cry 2
Skriven av egalapoj

Fördelar: Valbarheten, grafiken, elden
Nackdelar: kan bli en aning segt..

Far Cry 2 Inledning Jag köpte Far Cry 2 direkt i princip direkt spelet kom ut, jag hade under en längre tid väntat på det och jag hade stora förhoppningar på spelet. Efter att ha läst om spelet och sett filmer på youtube fanns det inget som kunde stoppa mig från att köpa detta spel som i mina ögon verkade helt otroligt. Så jag gick snabbt till affären och betalde 699 kr och skyndade mig hem, efter vad jag hade sett var jag säker på att detta ... Läs recension

16-11-2008
Far Cry 2- ett massivt spel för dig med tid!
Skriven av duckerdude

Fördelar: Stor yta att vara på, Bra handling, Bra grafik
Nackdelar: Avstånd i spelet, mycket resande hit å dit

Far Cry 2 - [PC] Far Cry 2 av spelföretaget Ubisoft. Inledning Ett mycket mäktigt och massivt FPS spel. Har du gott om fritid och vill springa eller köra långa träckor i afrika? Ja då är detta ett spel för dig, för här inehåller det mängder med timmar framför datorn där du ska göra uppdrag för olika gäng och gerillor samt gör små uppdrag åt underground folk. Spelet är väldigt bra uppbyggt då det finns massiva ytor att röra dig på,. ... Läs recension

14-11-2008
Farcry 2
Skriven av Peter_86

Fördelar: Snyggt
Nackdelar: Kan vara en uttjatad story.

...alla historien om hur Crytek-utvecklade Far Cry charmade byxorna av branschen när det släpptes i 2004. Om hur tyskarna i Crytek sedan tog sitt pick och pack och gick vidare för att göra det grafiska monstrum som döptes till Crysis och nästan gick under på kuppen. Och hur rättigheterna till Far Cry föll i Ubisofts händer som i ett anfall av förnuft beslöt sig för att göra en uppföljare som skulle kunna stå på egna ben och inte en billig remake. ... Läs recension

27-08-2009
Far Cry 2
Skriven av EvilChicken

Fördelar: Grafiken, Storleken, Online
Nackdelar: Buggar, Transportsträckor, Brist på realism

Far Cry 2 är uppföljaren till Far Cry, utvecklat av Ubisoft. Men den största skillnaden mellan Far Cry och Far Cry 2 är att spelet inte längre utspelar sig på en paradisö som Far Cry gjorde, nu utspelar det sig i ett Afrika, där inbördeskrig råder mellan de två största "delarna" av Afrikas regim. Man spelar som en legosoldat Far Cry 2. Som efter ett besök i Afrika bestämmer sig för att försöka leta upp en ökänd vapenhandlare och försöka neutralisera ... Läs recension

24-11-2008
Far Car
Skriven av blondiie

Fördelar: bra och klar grafik
Nackdelar: svårt

Far Car Om Spelet: Titel: Far Car Pris: ca 139 kr Far car 2 är utvecklat avutvecklat av Ubisoft och är uppföljaren till Far car. Spelet utspelar sig i Afrika där det just nu i spelet pågår ett innebördeskrig. Far car 1 utspelade sig till skillnad från uppföljaren på en paradis ö. Mitt omdömme: Detta spelet köpte jag precis då det kom ut. Jag måste säga att spelet är verkligen bra och och grafiken är kanon. Många människor ... Läs recension

18-01-2012
En av höstens höjdare
Skriven av Affe67

Fördelar: Bra spelkänsla, lättdriven och lång spelbarhet
Nackdelar: Dumma bilförare

...mer än en uppföljare till Far Cry. Spelmässigt så påminner den mer om Just Cause än om första Far Cry. Jag har kört igenom "Story Mode", det vill säga single player versionen av spelet och det enda jag kan säga är klart köpvärt. Sällan man ser ett spel i utgåve-version som är så fri från buggar, endast mindre glitchar som att dom datoriserade motståndarna är extremt dålig på att köra bil (om man nu ska kalla det så, snarare plocke pinn). Jag hittade ... Läs recension

04-11-2008
Ett fra fps/actionspel
Skriven av tiger86

Fördelar: Bra grafik,Bra gamepay
Nackdelar: Snipers kan se dig även om du är dold på vissa ställen

Du är i afrika mitt under ett inbördeskrig och skall leta rätt på the jackal som försåg båda sidorna med vapen och för att hitta han måste du göra olika uppdrag/sidouppdrag. Under spelets gång så hittar du olika ljudband som jackal är med på och förklarar hur han driver verksamheten och får ledtrådar till hur du kan hitta han och hur han leder sin verksamhet Du träffar även vänner som hjälper dig ur olika knipor men dom kan även få dig att hamna ... Läs recension

25-11-2008

Jämför priser på Far Cry 2 - [PC]

2 av 2 erbjudanden för Far Cry 2 - [PC]   Ordna efter Pris