Gamepimp.se > Recensioner

Läs 6 recensioner | Skriv recension | Ställ en fråga

1-6 av 6 recensioner om Gamepimp.se   ordna efter: Användbarhet | Produktbetyg | Datum
Gamepimp.se - långt ifrån billigaste nätbutiken för spel
Skriven av Lindaaa87

Fördelar: Inget blufföretag, bra och smidig frakt
Nackdelar: Dyra priser, ganska ful hemsida och allt som hör därtill

...har nu undersökt prisnivåerna på gamepimp.se och rent generellt kan jag konstatera att priserna långt ifrån är de bästa på marknaden. Spelbutiken.se håller generellt bra mycket lägre priser än gamepimp, så att påstå att jag rekommenderar Gamepimp som spelföretag vore en lögn! Här nedan följer ett par prisexempel, och då är frakten medräknad. - Call of Duty 3 (PS3). På Gamepimp: 320 kronor. Billigast: 298 kronor. Dyrast: 398 kronor. - Pure (Xbox ... Läs recension

11-01-2010
Gamepimp.se -Tråkig sida som inte håller vad dom lovar
Skriven av Malibu

Fördelar: Man hittar lätt vad man söker
Nackdelar: Håller inte vad dom lovar

Gamepimp.se Det första jag reagerar på är namnet. GamePIMP. Jag tycker det är ett mycket oseriöst namn på en sådan sida. Mitt första intryck när jag klickar mig in på sidan är att designen känns ganska simpel, inget som sticker ut. Man ser direkt att det är en sida för dator och tv-spel. Det finns flera olika spelkonsoler, spelguider, datatillbehör, barnspel och andra olika sorters spel i deras utbud. Det är enkelt att ta sig fram på ... Läs recension

12-01-2010
Gamepimp.se - Pinsamt dåligt -
Skriven av NiklasPersson

Fördelar: Enkel design
Nackdelar: Dåligt utbud, håller inte vad man lovar, oproffsig design

...före jag klickar in på Gamepimp.se igen! ... Läs recension

17-01-2010
Gamepimp.se - en riktig flopp !
Skriven av storslagen

Fördelar: bra utbud
Nackdelar: håller inte det de utlovat , dåliga betalningsaltenativ

Vad är det för något? Gamepimp är en internetshop där du kan köpa tv-spel , datorspel och konsoler. De säger sig ha prisgaranti och om någon butik har bättre priser och spelet i lager ska man kontakta deras kundservice. Hur är upplägget på sidan? Man hittar ganska lätt då det är tydliga kategorier och ganska bra utbud på spel. Mestadels är det tv-spel , men det förekommer datorspel också. Sidan säger tydligt att det är prisgaranti . Det ... Läs recension

14-01-2010
Gamepimp.se
Skriven av schkog

Fördelar: Lätt att hitta på sidan.
Nackdelar: Har inte de billigaste priserna, ingen snygg design på sidan, man får ingen bra information.

Gamepimp.se är en internetsida där de säljs framförallt tv-spel. Även datorspel och tillbehör säljs. Direkt när jag klickar in på denna sida får jag uppfattningen av att allting verkar jättebilligt. Priserna står i en stor stil och jag ser också orden "Fri frakt" skrivet. Men efter att ha kollat och jämfört priserna med andra internetbutiker ändrar jag min uppfattning. Gamepimp.se säljer spel och sådant till hyggliga priser, men dom är inte billigast ... Läs recension

11-01-2010
Undvik denna nätbutik!
Skriven av Inspired2b

Fördelar: Ser seriös ut (men är inte det!).
Nackdelar: Dålig information, dyr, långa väntetider.

Framgår inte om ett spel är nytt eller begagnat. Trodde jag betalade för ett nytt, hade jag velat köpa ett begagnat spel kunde jag gjort det för mindre än halva priset hos någon av konkurrenterna. Spelet låg löst i förpackningen och var dessutom repigt. Jag gjorde min beställning den 30 mars och fick den, den 17 april. Vill avråda andra att handla i denna nätbutik. //Martin ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ slut ... Läs recension

17-04-2012

Är du tillverkaren/företaget bakom Gamepimp.se? Klicka här