Recension av "Red Bull Sugarfree"

publicerad 2010-10-16 | raawwwrr
Medlem sedan : 2009-05-05
Fördelar Smakar gott, man blir pigg, bättre än Red Bull med socker
Nackdelar Rätt så dyr, Onyttig.. nyttigare än den med socker i. Men den är fortfarande onyttig.
användbar

"Red Bull Sugarfree"

Detta är den ultimata energidrycken! Jag brukade dricka den med socker i innan. Jag tyckte det var super gott och blev pigg... men socker mängden var tyvärr väldigt hög. Energidryck är inte så nyttigt. Sockret gjorde ju inte det bättre, så jag kände att jag behövde byta till en socker fri variant. Men var lite orolig för att det skulle vara en helt annan smak på den och att man inte blev lika pigg.
Och om man ska vara ärlig måste man ju säga att priset kanske inte är det bästa... så jag var ju så klart rädd för att jag skulle slösa bort mina pengar på något jag inte skulle tycka om.

Men efter att jag prövat den sockerfria verssionen av Red Bull blev jag faktiskt mer nöjd än jag var innan.
Den smakar jätte gott... trots att det inte finns socker. Den smakar faktiskt mycket bättre än den med socker i.
Och man blir pigg... mycket piggare än man blir av den med socker i!

Smaken är lite svår att förklara. Det går inte att sätta fingret på det. Men den är väldigt söt!
Förpakningen är en aliminiumburk som faktiskt är riktigt snygg!

Jag rekommenderar verkligen denna dryck till dig som tycker om eller behöver dricka energidryck!

Den här inlägget har blivit läst 1643 gånger och utvärderats till
användbar

• NilssonPettersson publicerad 2010-11-07
    En innehållsförteckning, samt pris och inköpsställe hade rätt högre betyg. Men ändå så pass bra skrivet att jag kommer köpa produkten! :)
  • tarzan90 publicerad 2010-11-07
    Innehåll hade höjt mitt betyg. :) Annars bra.
  • Nilzone publicerad 2010-11-05
    Bra skrivet !