Siemens GS32NA94

Alla recensioner om Siemens GS32NA94

Skriv din egen recension

En kanonfrys från Siemens

5  07-11-2010

Fördelar:
Storleken, superinfrysning, automatisk avfrostning, alarmsystem

Nackdelar:
rostfritt samlar fingeravtryck

Sakona

Medlem sedan:06-11-2010

Den här recensionen har betygsatts av 14 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget användbar

Det här är en väldigt bra frys som rymmer mycket mat; det finns 5 lådor varav en extra stor ('BigBox') samt två fack; nettovolymen är 244 liter. Om man ska frysa in många nya livsmedel, t ex när man har varit och storhandlat, så finns det en knapp för superkyla. Då sänks temperaturen tills maten är infryst och sen återgår temperaturen till det man har ställt in från början. Temperaturen ställer man lätt in på digitalpanelen.

Anledningen till att vi valde just detta frysskåpet var märket, energiklass (A+) och att det är rostfritt. Vi har även det matchande kylskåpet. Rostfritt är kanske inte det mest praktiska när man har småbarn; det blir lätt fingeravtryck, men det är stilrent och snyggt.

Andra smarta funktioner är en IceTwister för att göra isbitar, en 'easy open ventil' som gör det lätt att öppna dörren, alarm för öppen dörr/för hög temperatur och automatisk avfrostning.

mom2

mom2

07-11-2010 21:50

Tycker det saknas bla pris, inköpsställen.. Uppdaterar gärna mitt betyg.. För övrigt bra skrivet!

Krallan1337

Köp nu för endast 4 990,00 kr
Siemens GI38NP60 Siemens GI38NP60

Köp nu för endast 12 490,00 kr
Siemens GU15DA55 Siemens GU15DA55
Frysskåp - Inbyggd - Energiförbrukning: 193 kiloWattimmar per år - Bredd: 598 Millimeter - Djup: 548 Millimeter - Höjd: 820 Millimeter
Köp nu för endast 6 320,00 kr